2015
Značky a český zákazník
ŠTARCHOŇ, Peter, Martina JUŘÍKOVÁ, Olga JURÁŠKOVÁ, Dagmar WEBEROVÁ, Josef KOCOUREK et. al.Základní údaje
Originální název
Značky a český zákazník
Název anglicky
The brands and Czech customer
Autoři
ŠTARCHOŇ, Peter (703 Slovensko), Martina JUŘÍKOVÁ (203 Česká republika), Olga JURÁŠKOVÁ (203 Česká republika), Dagmar WEBEROVÁ (703 Slovensko, domácí), Josef KOCOUREK (203 Česká republika), Lenka LIŽBETINOVÁ (703 Slovensko, domácí), Lucia VILČEKOVÁ (703 Slovensko) a Kristýna KOVÁŘOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vydání. Zlín, 104 s. 2015
Nakladatel
VeRBum
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000687
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87500-76-7
Klíčová slova česky
značky; zákazník; domácí produkt; marketing
Klíčová slova anglicky
brand; customer; domestic product; marketing
Změněno: 21. 7. 2016 09:27, Věra Kostková
V originále
Předkládaná publikace akcentuje klíčové skutečnosti budování a řízení značky z pohledu současné marketingové teorie, z pohledu vybraných subjektů hospodářské praxe i z pohledu českých zákazníků. Analyzuje manažérské procesy a rozhodnutí strategického budování a řízení portfolia značek, jeho synergické a multiplikační efekty a specifikuje klíčové faktory ovlivňující zvyšování hodnoty značek ve vztahu k ovlivňování postojů a preferencí spotřebitelů k značkovým produktům. Poskytuje obecně použitelné zásady budování a řízení značky v podmínkách současného trhu, mapuje aktuální postoje českých zákazníků vůči značkám, jejich významu, jakož i vlivu na jejich nákupní chování, které zároveň konfrontuje s chováním slovenských zákazníků.
Anglicky
The publication emphasizes the key facts of building and brand management from the perspective of contemporary marketing theory, from the perspective of selected entities of economic reality and from the perspective of the Czech customers. It analyzes the management processes and strategic decision of building and managing the portfolio of brands, its synergies and multiplier effects, and specifies the key factors influencing the increasing the value of brands in relation to influencing the attitudes and preferences of consumers to branded products. The publication provides a general applicable principles of building and management of brand in the current market conditions, maps the current attitudes of Czech customers to brands, their importance and influence on their purchasing behavior, which also confronts with the behavior of Slovak consumers.