ŠVEC, Roman a Petra SOLAROVÁ. Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu. In Jihočeský kraj v globální ekonomice. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ. s. 102-114. ISBN 978-80-86277-82-0. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu
Název anglicky Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions
Autoři ŠVEC, Roman (203 Česká republika, domácí) a Petra SOLAROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vydání. Praha, Jihočeský kraj v globální ekonomice, od s. 102-114, 13 s. 2016.
Nakladatel SETOUTBOOKS.CZ
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000675
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-86277-82-0
Klíčová slova česky atraktivity cestovního ruchu; prvky infrastruktury; Jihočeský kraj
Klíčová slova anglicky tourism attractiveness; infrastructure for tourism; South Bohemian Region
Štítky KCRM5, RIV16
Změnil Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 11:15.
Anotace
Cílem kapitoly „Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu“ bylo určit, které atraktivity vnímají návštěvníci zkoumaného území jako atraktivní a které z nabízených faktorů jsou podstatné pro pozitivní prožití času stráveného v Jihočeském kraji. Hlavním důvodem pro vytvoření této kapitoly byla skutečnost, že cestovní ruch je ve zkoumané oblasti jednou z důležitých složek příjmů mnoha podniků, ale také kraje, měst a obcí. Základem pro úspěch v cestovním ruchu je vytvoření ucelené nabídky a její účelná marketingová komunikace realizovaná jednak samotnými podniky, ale také dalšími institucemi působícími v oblasti cestovního ruchu.
Anotace anglicky
The aim of the chapter “Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions” was the identification of attractiveness which visitors consider as interesting for them and also the identification of the offered factor which seem to be essential to the positive experience of time spent in the South Bohemian Region. The main reason for creating this chapter was the fact that tourism is in the surveyed area is one of the important components of the income of many businesses, towns or municipalities. Hence, the basis for success in tourism is to create a comprehensive offering and its effective marketing communication carried out by businesses and other institutions which are active in tourism.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:17