KUČERKA, Daniel, Monika KARKOVÁ, Ivana ŠMÍDOVÁ a Henryk NOGA. Creation literary resource. International Journal of Education and Learning Systems. Sofia: IARAS, Neuveden, č. 1, s. 86-92. ISSN 2367-8933. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creation literary resource
Název česky Tvorba literární pomůcky
Autoři KUČERKA, Daniel, Monika KARKOVÁ, Ivana ŠMÍDOVÁ a Henryk NOGA.
Vydání International Journal of Education and Learning Systems, Sofia, IARAS, 2016, 2367-8933.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky učební pomůcky; didaktická technika; barvení vlasů
Klíčová slova anglicky teaching resources; teaching equipment; hair dye
Štítky DOP
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 2. 9. 2016 10:34.
Anotace
The goal of this articlde is to show the creation of literary resources for teaching the first and second year of practical teaching in the field Hairdresser. The first part covers the hairdressing industry as a whole, the characteristics of the subject of training and explain the importance of literary ressource and characterize the educational means. We processed the new teaching resources which include the information about hair dye. We added here the photographs and the questionnaire survey. The results of our survey show that the materials currently used in practical teaching should be adapted and aligned more closely to the grade and type of school.
Anotace česky
Cílem tohoto článku je ukázat vznik literárních zdrojů pro výuku prvního a druhého ročníku praktické výuky v oblasti kadeřnictví. První část se týká kadeřnického průmyslu jako celku, vlastnosti předmětu výcviku a vysvětlení významu literární pomůcky a charakterizování vzdělávacích prostředků. Zpracovali jsme nové výukové prostředky, které obsahují informace o barvení vlasů. Zde jsme přidali fotografie a dotazníkové šetření. Výsledky našeho průzkumu ukazují, že materiály používané v současné době v praktické výuce, by měly být přizpůsobeny typu školy.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:36