STOPKA, Ondrej, Ivana ŠIMKOVÁ a Vladimír KONEČNÝ. The quality of service in the public transport and shipping industry. Nase More. Dubrovnik: University of Dubrovnik, vol. 62, Special Issue, s. 126-130. ISSN 0469-6255. doi:10.17818/NM/2015/SI7. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The quality of service in the public transport and shipping industry
Název česky Kvalita služeb ve veřejné dopravě a lodním průmyslu
Autoři STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, garant, domácí), Ivana ŠIMKOVÁ (703 Slovensko) a Vladimír KONEČNÝ (703 Slovensko).
Vydání Nase More, Dubrovnik, University of Dubrovnik, 2015, 0469-6255.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 20104 Transport engineering
Stát vydavatele Chorvatsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00000553
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Doi http://dx.doi.org/10.17818/NM/2015/SI7
Klíčová slova česky systém řízení kvality; veřejná doprava; lodní průmysl; spokojenost; služby
Klíčová slova anglicky Public transport; Quality management system; Satisfaction; Service; Shipping industry
Štítky KDL1, RIV15, SCOPUS
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 1. 4. 2016 23:33.
Anotace
This paper deals with the quality system in public transport and the shipping industry. The quality in transport is a significant determinant of the demand. It is an important tool for customer retention and it also has effects on the performance and economic results of the organization in the competitive environment. The increasing level of satisfaction must be one of the main objectives of each organization. The purpose of quality standards in public transport and the shipping industry implementation, as well as the example of measuring customer satisfaction in public transport, will be shown in this article. The questionnaire will be used and those results will be compared with the real value (the measurement of quality criteria in real conditions).
Anotace česky
Tento dokument se zabývá kvalitou systému v osobní dopravě a lodním průmyslu. Kvalita v dopravě je významnou poptávanou položkou. Kvalita je důležitý prostředek pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace v konkurenčním prostředí. Zvyšování spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé společnosti. V tomto článku je prezentován účel standardů kvality ve veřejné dopravě a implementace lodního průmyslu, stejně tak jako příklad měření spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě. Dotazník bude použit a jeho výsledky budou porovnány s reálnou hodnotou (srovnání kvalitativních kritérií v reálných podmínkách).
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 00:50