ŠIMKOVÁ, Ivana, Vladimír KONEČNÝ, Štefan LIŠČÁK a Ondrej STOPKA. Measuring the quality impacts on the performance in transport company. Transport Problems. Katowice (Polsko): Silesian University of Technology, vol. 10, č. 3, s. 113-124. ISSN 1896-0596. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Measuring the quality impacts on the performance in transport company
Název česky Míra působení jakosti na výkon dopravní společnosti
Autoři ŠIMKOVÁ, Ivana (703 Slovensko, garant), Vladimír KONEČNÝ (703 Slovensko), Štefan LIŠČÁK (703 Slovensko) a Ondrej STOPKA (703 Slovensko, domácí).
Vydání Transport Problems, Katowice (Polsko), Silesian University of Technology, 2015, 1896-0596.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50700 5.7 Social and economic geography
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00000526
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky EN ISO 9001; systémy řízení jakosti; dopravní společnost; jakost; výkon
Klíčová slova anglicky EN ISO 9001; quality management systems; transport company; quality; performance
Štítky KDL1, RIV15, SCOPUS
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 19. 2. 2016 11:45.
Anotace
The paper deals with the problem of service quality, quantification of the level of quality and evaluation of service quality in freight road transport companies. The impact of the transport service quality on the performance of road freight transport is necessary to quantify a level of service quality but also define and objectively evaluate the performance of road freight transport with the help of an appropriate set of performance indicators and methods. For examining relation and quantification of the transport service quality impact in road freight transport it is necessary to apply the appropriate method. This paper includes practical application of particular method, as well.
Anotace česky
Článek se zabývá otázkou jakosti služeb, kvantifikací úrovně jakosti a hodnocení jakosti služeb ve společnostech provozujících nákladní silniční dopravu. Vliv jakosti dopravních služeb na produkci silniční nákladní dopravy je nezbytný pro kvantifikaci úrovně jakosti služeb, ale také pro definici a objektivní hodnocení výkonu silniční nákladní dopravy pomocí souboru vhodných ukazatelů a metod. Pro zkoumání vztahu a kvantifikaci vlivu jakosti služeb v silniční nákladní dopravě je nezbytné aplikovat odpovídající metody. V tomto článku je mimo jiné uveden také konkrétní praktický příklad již aplikované metody.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 04:06