SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ a Lukáš KUČERA. Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice. 2., rozšířené vydání. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 177 s. ISBN 978-80-7468-091-5. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice
Autoři SLABÁ, Marie, Roman ŠVEC, Qi. HUDEČKOVÁ a Lukáš KUČERA.
Vydání 2., rozšířené vydání. České Budějovice, 177 s. 2015.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7468-091-5
Štítky MAM_2, MAM_2a, MAZ
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 10. 2015 12:48.
Anotace
Druhé vydání vysokoškolské učebnice Postavení Číny v mezinárodním obchodě je určeno pro studenty Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, oboru Ekonomika podniku, specializace Čínské trhy. Toto vydání je rozšířeno o nové kapitoly, které se zaměřují na další klíčové prvky, které jsou důležité pro úspěch každého podnikatele na zahraničním trhu. Tyto kapitoly se věnují specifikům managementu na čínském trhu, podnikatelské kultury, která je typická pro čínský trh, a odlišnostem marketingu, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a jejich přizpůsobení pro čínské spotřebitele. Každá kapitola začíná klíčovými slovy, které přibližují obsah kapitoly, následuje vlastní výklad, který je doplněn o otázky k procvičení. Na konci každé kapitoly je uvedena základní literatura a další doporučené zdroje, které se daného tématu týkají.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 15:23