2015
Využití testů s výběrem správné odpovědi v matematice
CHLÁDEK, Petr a Dana SMETANOVÁZákladní údaje
Originální název
Využití testů s výběrem správné odpovědi v matematice
Název anglicky
Use of multiple choice tests in mathematics
Autoři
CHLÁDEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Dana SMETANOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 1805-8949
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000513
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
testování studentů; testy s výběrem správné odpovědi; pravděpodobnost
Klíčová slova anglicky
testing of students; multiple choice tests; probability
Změněno: 14. 9. 2015 13:11, Mgr. Václav Karas
V originále
Článek se věnuje testování studentů matematiky pomocí testů s výběrem správné odpovědi. Jedná se o využití jedné části e-learningu používané u studentů kombinované formy. Je zde popsána metodika tvorby takových testů, která je následována statistickým vyhodnocením a rozborem úspěšnosti studentů. Jsou zde prezentovány nejčastější typy chyb v testech. Je diskutována vhodnost tohoto typu testování zejména u studentů kombinované formy vysokoškolského studia.
Anglicky
The paper concerns the case of multichoice tests in mathematics. We present the use of one of the e-learning part used by students of the combined form. The construction such a test is described here. Final part analyses successfulness of students and statistical evaluation of testing. In the paper there are presented the most common types of errors in tests. We discussed the appropriateness of this type of testing, especially for students of the combined form of higher education.