J 2015

Vztah univerzitních studentů k chemickým poznatkům

KLEPANCOVÁ, Michaela a Dana SMETANOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vztah univerzitních studentů k chemickým poznatkům

Název anglicky

Attitude of university students to chemistry knowledge

Autoři

KLEPANCOVÁ, Michaela (703 Slovensko, garant, domácí) a Dana SMETANOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2015, 1805-8949

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/15:00000512

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

chemie; dotazníkový průzkum; využití poznatků

Klíčová slova anglicky

chemistry; questionnaire research; utilization of knowledge

Štítky

Změněno: 18. 4. 2016 19:15, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Příspěvek popisuje výzkumu mezi studenty na UP v Olomouci, ve kterém byl pomocí dotazníku zjišťován jejich vztah k chemii. Zkoumaly jsme dvě skupiny studentů a mezi sebou porovnávaly. V jedné byly pouze studenti chemie a v druhé studenti, kteří na VŠ chemii nestudují. Zaměřily jsme se zejména na to, zda studenti v obou skupinách mají pozitivní vztah k chemii a využívají chemické poznatky v běžném životě.

Anglicky

The paper describes the results of research among students at Palacký University in Olomouc, whose relationship to chemistry was investigated by questionnaire. During the research activity, two different groups of respondents were examined and compared. First group of respondents included the students of chemistry and the second one included students that does not have chemistry as a main focus during their study at university. The research was mainly focused on whether students use gained chemistry knowledge in their everyday life.