2011
Využitie nových informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku
LIŽBETINOVÁ, Lenka a Margaréta NADÁNYIOVÁZákladní údaje
Originální název
Využitie nových informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku
Autoři
LIŽBETINOVÁ, Lenka a Margaréta NADÁNYIOVÁ
Vydání
Rajecké Teplice, Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Rajecké Teplice 4.-5. október 2011, od s. 4, 2011
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN
Změněno: 10. 9. 2015 11:48, Ing. Ivana Čertická