TIŠLEROVÁ, Kamila a Marta ŽAMBOCHOVÁ. Marketing segmentation of students willing to study abroad based on cluster analysis. World Academy of Science, Engineering and Technology. 2011, roč. 7 (77), s. 795-799. ISSN 2010-376X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing segmentation of students willing to study abroad based on cluster analysis
Autoři TIŠLEROVÁ, Kamila a Marta ŽAMBOCHOVÁ.
Vydání World Academy of Science, Engineering and Technology, 2011, 2010-376X.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Štítky KCRM1, MAV, MAV_a
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:12.
VytisknoutZobrazeno: 6. 12. 2022 11:38