HRMO, Roman, Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ, Daniel KUČERKA a Soňa RUSNÁKOVÁ. Materiálne vyučovacie prostriedky a ich využívanie vo vysokoškolskej výučbe. Edukcja technika - informatyka. Rzesow: Wydawnictwo Oświatowe FOSZE, Neuveden, č. 1, s. 481-489. ISSN 2080-9069. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Materiálne vyučovacie prostriedky a ich využívanie vo vysokoškolskej výučbe
Název česky Materiální vyučovací prostředky a jejich využití ve vysokoškolské výuce
Název anglicky Teaching material resources and their use in undergraduate education
Autoři HRMO, Roman, Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ, Daniel KUČERKA a Soňa RUSNÁKOVÁ.
Vydání Edukcja technika - informatyka, Rzesow, Wydawnictwo Oświatowe FOSZE, 2014, 2080-9069.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky materiální vyučovací porstriedky; výuka; didaktické pracoviště; respndent; experiment
Klíčová slova anglicky material teaching resources; teaching; teaching department; respondent; experiment
Štítky OBC
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 4. 2015 14:28.
Anotace
"v přispevku autori uvadzaju prožiadavky kladené na materiálne vyučovacie prostriedky a ich základé funkcie( informačná, transformačná, aktivizačná a regulačná). Poukazuje na sklenie materiálnych didaktických prostriedkov a učební do didaktických pracovisk, ktoré zvyšujú intenzitu výučby a uvádzajú rozdelenie materiálnych vyučovacich prostriedkov vo vyučovacom porcese. V prieskumnej časti článku autori dotazníkovým priezkumom zisťovali využivanie materiálnych vyučovacích prostriedkov vo vyučovacom porcese na vysokych školách a univerzitách v Českej republike (393 respondento), Slovenskej republike (208 respondentov) a v Poľsku (98 respondentov). "
Anotace česky
V příspěvku Autor uvádějí požadavky kladené na materiální vyučovací prostředky a jejich základní funkce (informační, transformační, mobilizační a regulační). Poukazuje na skelný materiálních didaktických prostředků a učeben do didaktických pracovišť, které zvyšují intenzitu výuky a uvádějí rozdělení materiálních vyučovacích prostředků ve vyučovacím procesu. V průzkumné části článku autoři dotazníkovým průzkumem zjišťovali využívání hmotných vyučovacích prostředků ve vyučovacím procesu na vysokých školách a univerzitách v České republice (393 respondentů), České republice (208 respondentů) a v Polsku (98 respondentů).
Anotace anglicky
In the paper the authors state prožiadavky placed on teaching material resources and their basic functions (information, transformation, activation and regulation). It refers to a glass of teaching material and teaching resources to teaching workplace that increase the intensity of instruction and teaching material shows the distribution of resources in the education PROCESS. In an exploratory part of the paper questionnaire Research investigated the utilization of the teaching resources in the teaching PROCESS at colleges and universities in the Czech Republic (393 respondents), Slovak Republic (208 respondents) and Poland (98 respondents).
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 18:26