HRMO, Roman, Daniel KUČERKA a Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ. Integrované didaktické pracoviská a ich využitie. Online. In Schola 2014 : zborník príspevkov. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014. s. 143-158. ISBN 978-80-89732-15-9. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrované didaktické pracoviská a ich využitie
Název česky Integrované didaktické pracoviště a jejich využití
Název anglicky Integrated educational workplaces and their exploitation
Autoři HRMO, Roman, Daniel KUČERKA a Lucia KRIŠTOFIAKOVÁ
Vydání 1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, od s. 143-158, 16 s. 2014.
Nakladatel Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-89732-15-9
Klíčová slova česky didaktické pracovní místa; speciální učebny; jazykové laboratoře; učební prostředky; předměty
Klíčová slova anglicky didactic working place; special classrooms; language laboratories; teaching means; subject
Štítky OBC
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 4. 2015 14:08.
Anotace
Integrované oddelenie výučby na vybavené didaktickými prostriedkami, Ktoré poskytujú Lepšie pochopenie osnov. Niekedy pálená Tieto prostriedky Nie sú prevoditeľné Alebo vyžadujú osobitné podmienky. V prvej časti článku na uvedené Možno Vybavenie, Výhody nevýhody integrovaných didaktických pracovných kecy. V druhej časti sa Autori diskutujú o výskume formou dotazníka, o využívaní integrovaných didaktických pracovných kecy. Až robiť 97, 2% respondentov uviedlo, Zé pálená Tieto workshopy na použitý v uvedených školách za výučbu odborných predmetov. Prieskum tiež ukázal, že tento spôsob výučby za zaujímavejšie, vice užitočnejšie, vhodnejšie a dôležitejšie. Pálená Tieto workshopy na na modernizované školách vedenie školy Jim prikladá Veľký Význam, pretože výučba sa navyše nachádza SLNEČNÝ praxe študenti per teda využívajú v praxi.
Anotace česky
Integrované oddělení výuky je vybaveno didaktickými prostředky, které poskytují lepší pochopení osnov. Někdy tyto prostředky nejsou převoditelné nebo vyžadují zvláštní podmínky. V první části článku jsou uvedena možná vybavení, výhody a nevýhody integrovaných didaktických pracovních míst. Ve druhé části se autoři diskutují o výzkumu formou dotazníku, o využívání integrovaných didaktických pracovních míst. Až do 97, 2% respondentů uvedlo, že tyto workshopy jsou použity v uvedených školách pro výuku odborných předmětů. Průzkum také ukázal, že tento způsob výuky je zajímavější, více užitečnější, vhodnější a důležitější. Tyto workshopy jsou modernizovány na školách a vedení školy jím přikládá velký význam, protože výuka se navíc nachází v blízkosti praxe a studenti je tudíž využívají v praxi.
Anotace anglicky
The integrated teaching department is equipped with the material didactic means, which provide the better understanding of the curricula. Sometimes these means are not transferable or they require the special conditions for operating with them. In the first part the article shows the possible equipment, advantages and disadvantages of the integrated didactic working places. In the second part the authors discuss the questionnaire survey on the use and feelings in the integrated didactic working places. Up to 97, 2% of respondents said that these workshops are used at the addressed schools for teaching the vocational subjects. The survey also shows that this method of teaching makes the teaching more interesting, more useful, more appropriate and important. These workshops are modernized at schools and school leadership attaches the great importance to them, because the teaching in addition is close to the practice and makes the students performed immediately usable for the practical life.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 10:10