HRMO, Roman, Daniel KUČERKA a Soňa RUSNÁKOVÁ. Tvorba odborných učebných textov a ich vyhodnotenie. In 8. Didaktická konferencia : Zborník príspevkov. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2014, s. 83-91. ISBN 978-80-89732-01-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tvorba odborných učebných textov a ich vyhodnotenie
Název česky Tvorba odborných učebních textů a jejich vyhodnocení
Název anglicky Creating professional textbooks and their evaluation
Autoři HRMO, Roman, Daniel KUČERKA a Soňa RUSNÁKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Dubnica nad Váhom, 8. Didaktická konferencia : Zborník príspevkov, od s. 83-91, 9 s. 2014.
Nakladatel Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-89732-01-2
Klíčová slova česky učebnice; tvorba textů; zkušební rekonstrukce textu
Klíčová slova anglicky textbook; creatin of texts; Cloze test
Štítky OBC
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 4. 2015 11:23.
Anotace
Článok sa zaoberá kategorizácia literárnych publikácií Ako súčasťou učebných pomôcok. Zároveň sa zaoberá otázkami výučby tvorby učebných pomôcok, textu metódy Hodnotenie ich. V Experimentálne casti článku predstaví Autori Výsledky Hodnotenie. V článku za Uverejnené tému Výsledku testu Strojárska technológia I. Z rekonštrukcie textu vyplynulo, Zé učebnice za čitateľná, pretože 90% študentov doplnilo 20 viac Slov pre 23 vynechaných Slov Správne.
Anotace česky
Článek se zabývá kategorizace literárních publikací jako součástí učebních pomůcek. Zároveň se zabývá otázkami výuky a tvorby učebních pomůcek, textů a metody jejich hodnocení. V experimentální části článku představí autoři výsledky hodnocení. V článku je zveřejněno téma výsledků testů Strojírenská technologie I. Z rekonstrukce textu vyplynulo, že učebnice je čitelná, protože 90% studentů doplnilo 20 a více slov z 23 vynechaných slov správně.
Anotace anglicky
The article deals with categorizing of literary publications as parts of teaching aids. At the same time it deals with the questions of making the teaching and learning aids of texts and methods of their evaluation. In the experimental part of the article the authors present the results of the evaluation of prapared publication for the subject of Engineering Technology I. Cloze test results showed that the textbook is legible, because 90% of students supplemented 20 and more words from 23 omitted words correctly.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 21:55