Informační systém VŠTE
LIŽBETINOVÁ, Lenka. Quality evaluation of internal communication in logistics companies. Logi. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice, Neuveden, č. 1, s. 80-89. ISSN 1804-3216. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Quality evaluation of internal communication in logistics companies
Název česky Hodnocení kvality interní komunikace v logistických společnostech
Autoři LIŽBETINOVÁ, Lenka (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání Logi, České Budějovice, Institute of Technology and Business in České Budějovice, 2015, 1804-3216.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00000472
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky logistika; interní komunikace; kvalita komunikace
Klíčová slova anglicky Logistics; internal communication; quality of communication
Štítky KCRM6, RIV15, SEZNAM
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 19. 2. 2016 15:49.
Anotace
The aim of the article is to show the possibility of saving the quality of internal communication system of the logistics on a model example. Internal communication system is analyzed not only in terms of a hierarchical structure, but within the process approach is essential to focus on the continuity of ongoing processes within the logistics company. This paper focuses on a method for identifying critical points. These critical points are intended to reduce the functionality of the internal communication system and its eventual collapse. By using the advantages of an internal communication audit we can support the transfer of information maintenance of an information system within the logistics process. The article provides a new perspective to the analysis of communication flows in a logistics company.
Anotace česky
Cílem článku je prezentovat možnost hodnocení a udržování kvality vnitřního komunikační systému v prostředí logistických společností na modelovém příkladu. Interní komunikace je analyzována nejen z hlediska hierarchické struktury, ale v rámci procesního přístupu, zohledňuje kontinuitu probíhajících procesů v rámci logistické společnosti. Tento dokument se zaměřuje na způsob identifikace kritických bodů, které snižují funkčnost vnitřního komunikačního systému a můžou vést k jeho kolapsu. Díky využití výhod interního komunikačního auditu můžeme podpořit přenos klíčových informací v rámci logistického procesu. Příspěvek poskytuje nový pohled na analýzu komunikačních toků v logistice.
Zobrazeno: 19. 4. 2024 09:55