2014
Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby
KMECOVÁ, IvetaZákladní údaje
Originální název
Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby
Název česky
Hodnocení kvality výuky s využitím didaktické techniky so zaměřením na využívání interaktivní tabule v rámci výuky
Název anglicky
Evaluation of the teaching quality using educational technology focused on the use of interactive whiteboards in the classroom
Autoři
Vydání
1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, od s. 201-211, 11 s. 2014
Nakladatel
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-89732-15-9
Klíčová slova česky
didaktická technika; interaktivní tabule; kvalita; výuka
Klíčová slova anglicky
didactic techniques; interactive whiteboard; quality; educational process
Změněno: 17. 2. 2015 10:35, Mgr. Václav Karas
V originále
Príspevok je venovaný problematike práce s interaktívnou tabuľou pri vyučovaní. Učiteľova počítačová gramotnosť je kľúčová pre úspešné ovládanie tabule a tým aj pre schopnosť zaujať a aktívne zapojiť žiaka do procesu výučby. Predmetom skúmania bol predovšetkým komponenta účel použitia interaktívnej tabule v rámci výučby.
Česky
Příspěvek je věnován problematice práce s interaktivní tabulí při vyučování. Učitelova počítačová gramotnost je klíčová pro úspěšné ovládání tabule a tím i pro schopnost zaujmout a aktivně zapojit žáka do procesu výuky. Předmětem zkoumání byl především komponenta účel použití interaktivní tabule v rámci výuky.
Anglicky
This paper is devoted for the work with interactive whiteboards in the classroom. Teacheŕ s computer literacy is key for successful control board and thus also for the ability to engage and active involvement of pupils in the learning process. The subject of research was primarily intended for the use of the interactive whiteboard in the classsroom.