Detailed Information on Publication Record
2014
Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby
KMECOVÁ, IvetaBasic information
Original name
Hodnotenie kvality výučby s využitím didaktickej techniky VUR zameraním na využívanie interaktívnej tabule v rámci výučby
Name in Czech
Hodnocení kvality výuky s využitím didaktické techniky so zaměřením na využívání interaktivní tabule v rámci výuky
Name (in English)
Evaluation of the teaching quality using educational technology focused on the use of interactive whiteboards in the classroom
Authors
Edition
1. vyd. Dubnica nad Váhom, Schola 2014 : zborník príspevkov, p. 201-211, 11 pp. 2014
Publisher
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-89732-15-9
Keywords (in Czech)
didaktická technika; interaktivní tabule; kvalita; výuka
Keywords in English
didactic techniques; interactive whiteboard; quality; educational process
Změněno: 17/2/2015 10:35, Mgr. Václav Karas
V originále
Príspevok je venovaný problematike práce s interaktívnou tabuľou pri vyučovaní. Učiteľova počítačová gramotnosť je kľúčová pre úspešné ovládanie tabule a tým aj pre schopnosť zaujať a aktívne zapojiť žiaka do procesu výučby. Predmetom skúmania bol predovšetkým komponenta účel použitia interaktívnej tabule v rámci výučby.
In Czech
Příspěvek je věnován problematice práce s interaktivní tabulí při vyučování. Učitelova počítačová gramotnost je klíčová pro úspěšné ovládání tabule a tím i pro schopnost zaujmout a aktivně zapojit žáka do procesu výuky. Předmětem zkoumání byl především komponenta účel použití interaktivní tabule v rámci výuky.
In English
This paper is devoted for the work with interactive whiteboards in the classroom. Teacheŕ s computer literacy is key for successful control board and thus also for the ability to engage and active involvement of pupils in the learning process. The subject of research was primarily intended for the use of the interactive whiteboard in the classsroom.