JANOUŠKOVÁ, Jitka a Zdeněk CAHA. French for the Economists at the ITB in České Budějovice: review. In MMK 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 1878-1881. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název French for the Economists at the ITB in České Budějovice: review
Název česky Francouzský jazyk pro ekonomy na VŠTE v Českých Budějovicích: přehled
Autoři JANOUŠKOVÁ, Jitka a Zdeněk CAHA.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, MMK 2014 : sborník příspěvků, od s. 1878-1881, 4 s. 2014.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87952-07-8
Klíčová slova česky francouzština; výuka; organizace; obsah; inovace
Klíčová slova anglicky French; teaching; organization; content; innovation
Štítky KCJ8
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 2. 2015 08:01.
Anotace
The objective of the paper is to review the setting of the subject French for the Economists which is taught at the ITB. We will go through the objectives and content of the course, subsequently we will review the organizational forms, the choice of the teaching materials and also the teaching methods. Further, the paper deals with the testing and assessment tools. On the basis of our experience of the academic year 2013/2014 we will assess the outcomes of the current subject setting and identify the areas that should be targeted in order to promote the level of foreign language teaching at the ITB.
Anotace česky
Cílem předkládaného článku je přezkoumat nastavení předmětu Francouzský jazyk pro ekonomy, jenž je vyučován na VŠTE. Projdeme cíle a obsah výuky, posléze zrevidujeme organizační formy výuky, výběr učebních materiálů a také výukové metody. Dále se též budeme zabývat testováním a hodnocením výstupů výuky. Na základě zkušeností z akademického roku 2013/2014 zhodnotíme výsledky aktuálního nastavení předmětu a vytyčíme oblasti, na které by bylo vhodné se zaměřit v souvislosti se zlepšováním úrovně výuky cizích jazyků na VŠTE.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 07:20