2014
			
	    
	
	
    Kombinované studium Matematiky I - sonda do názorů studentů
SMETANOVÁ, Dana a Jana VYSOKÁZákladní údaje
Originální název
Kombinované studium Matematiky I - sonda do názorů studentů
	Název anglicky
Combined study of Mathematics I – probe into student´s opinion
		Autoři
SMETANOVÁ, Dana a Jana VYSOKÁ
			Vydání
 1. vyd. Praha, Dva dny s didaktikou matematiky 2014 : sborník příspěvků, od s. 146-151, 6 s. 2014
			Nakladatel
Univerzita Karlova v Praze
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
10101 Pure mathematics
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-7290-801-1
		Klíčová slova česky
matematika; hodnotící systém; zkouška
		Klíčová slova anglicky
mathematics; evaluation system; exam
		Štítky
				
				Změněno: 3. 2. 2015 15:41, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I v kombinované formě studia na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Průzkum byl zaměřen zejména na zjištění těchto faktů: které z probíraných témat bylo pro studenty snadné nebo naopak obtížné, jaká je jejich připravenost ze SŠ pro pochopení probírané látky, způsob prezentace učiva, jejich názor na hodnotící systém zkoušky.
				Anglicky
The paper describes the results of a research of a questionnaire results evaluating students' opinions on the teaching of Mathematics I in combined studies at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice. The research focused mainly on finding these facts: which of the topics was discussed for students easy or difficult, what is their readiness from secondary school for understanding of the subject, the presentation of subject, their opinion on the evaluation system test.