D
		
		2014
			
	    
Kombinované studium Matematiky I - sonda do názorů studentů
	    SMETANOVÁ, Dana a Jana VYSOKÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Kombinované studium Matematiky I - sonda do názorů studentů
	 
		
			Název anglicky
			Combined study of Mathematics I – probe into student´s opinion
		 
			
				Vydání
				 1. vyd. Praha, Dva dny s didaktikou matematiky 2014 : sborník příspěvků, od s. 146-151, 6 s. 2014
			 
		
		
			Nakladatel
			Univerzita Karlova v Praze
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Stať ve sborníku
		 
	
		
			Obor
			10101 Pure mathematics
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		 
			
				Organizační jednotka
				Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			matematika; hodnotící systém; zkouška
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			mathematics; evaluation system; exam
		 
			
			
				
					V originále
					Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I v kombinované formě studia na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Průzkum byl zaměřen zejména na zjištění těchto faktů: které z probíraných témat bylo pro studenty snadné nebo naopak obtížné, jaká je jejich připravenost ze SŠ pro pochopení probírané látky, způsob prezentace učiva, jejich názor na hodnotící systém zkoušky.
				 
				
					Anglicky
					The paper describes the results of a research of a questionnaire results evaluating students' opinions on the teaching of Mathematics I in combined studies at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice. The research focused mainly on finding these facts: which of the topics was discussed for students easy or difficult, what is their readiness from secondary school for understanding of the subject, the presentation of subject, their opinion on the evaluation system test.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 20:17