J 2014

Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového úložiště

HŘEBÍČEK, Zdeněk, Iva NOVÁKOVÁ a Jiří JEŽEK

Základní údaje

Originální název

Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového úložiště

Název anglicky

Simulation of the dynamic track stabilisation effect

Autoři

HŘEBÍČEK, Zdeněk, Iva NOVÁKOVÁ a Jiří JEŽEK

Vydání

Nová železniční technika, Brno, KPM Consult, a.s. 2014, 1210-3942

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

20101 Civil engineering

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Technologická agentura České Republiky; kontinuální diagnostika pražcového podloží; laboratorní geodetické zkušební pole; simulace dynamické stabilizace

Klíčová slova anglicky

Technology agency České republiky, continuous diagnostics sleeper bed; goetechnical laboratory testing field; simulation of dynamic stabilization

Štítky

Změněno: 24. 10. 2014 10:14, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Základním cílem projektu Technologické agentury České republiky č. TA 01030516 „Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí (KOMON)“ je zefektivnění metodiky zjišťování kvality a únosnosti konstrukčních vrstev pražcového podloží. Projekt je zaměřen na analýzu možnosti využití rázové zatěžovací zkoušky lehkou dynamickou deskou (LDD) v podmínkách železničních tratí ČR, dále na určení technických kritérií pro nepřímou kontinuální nedestruktivní diagnostiku změn únosnosti pražcového podloží, výzkum možností kontinuálního způsobu diagnostiky únosnosti pražcového podloží a vyhodnocení vlivu hodnoty únosnosti pražcového podloží na změny geometrického uspořádání koleje (GUK).

Anglicky

The main goal of the Czech Republic Technological Agency project No. TA 01030516 “Continual monitoring of the trackbed bearing capacity of the railway lines (KOMON)” is the efficiency improvement of the methodology concerning estimation of the blanket quality and bearing capacity. The project focuses at the analysis of possible use of impact load test using light dynamic plate in the Czech railway tracks conditions, further at assessment of technical criteria for an indirect continual non-destructive diagnostics of the changes in the trackbed and evaluation of influence of the trackbed bearing capacity ratio upon the changes of the track geometry