HŘEBÍČEK, Zdeněk, Iva NOVÁKOVÁ a Jiří JEŽEK. Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového úložiště. Nová železniční technika. Brno: KPM Consult, a.s., 2014, roč. 22, č. 4, s. 8-12. ISSN 1210-3942.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového úložiště
Název anglicky Simulation of the dynamic track stabilisation effect
Autoři HŘEBÍČEK, Zdeněk, Iva NOVÁKOVÁ a Jiří JEŽEK.
Vydání Nová železniční technika, Brno, KPM Consult, a.s. 2014, 1210-3942.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 20101 Civil engineering
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Technologická agentura České Republiky; kontinuální diagnostika pražcového podloží; laboratorní geodetické zkušební pole; simulace dynamické stabilizace
Klíčová slova anglicky Technology agency České republiky, continuous diagnostics sleeper bed; goetechnical laboratory testing field; simulation of dynamic stabilization
Štítky KST9
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 10. 2014 10:14.
Anotace
Základním cílem projektu Technologické agentury České republiky č. TA 01030516 „Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí (KOMON)“ je zefektivnění metodiky zjišťování kvality a únosnosti konstrukčních vrstev pražcového podloží. Projekt je zaměřen na analýzu možnosti využití rázové zatěžovací zkoušky lehkou dynamickou deskou (LDD) v podmínkách železničních tratí ČR, dále na určení technických kritérií pro nepřímou kontinuální nedestruktivní diagnostiku změn únosnosti pražcového podloží, výzkum možností kontinuálního způsobu diagnostiky únosnosti pražcového podloží a vyhodnocení vlivu hodnoty únosnosti pražcového podloží na změny geometrického uspořádání koleje (GUK).
Anotace anglicky
The main goal of the Czech Republic Technological Agency project No. TA 01030516 “Continual monitoring of the trackbed bearing capacity of the railway lines (KOMON)” is the efficiency improvement of the methodology concerning estimation of the blanket quality and bearing capacity. The project focuses at the analysis of possible use of impact load test using light dynamic plate in the Czech railway tracks conditions, further at assessment of technical criteria for an indirect continual non-destructive diagnostics of the changes in the trackbed and evaluation of influence of the trackbed bearing capacity ratio upon the changes of the track geometry
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 09:51