2014
Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave
ŠIMKOVÁ, Ivana; Ondrej STOPKA and Rudolf KAMPFBasic information
Original name
Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave
Name in Czech
Systém managementu jakosti v železniční a silniční nákladní dopravě
Name (in English)
Quality Management System in railway and road freight transport
Authors
ŠIMKOVÁ, Ivana; Ondrej STOPKA and Rudolf KAMPF
Edition
1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, p. 286-291, 6 pp. 2014
Publisher
Žilinská univerzita v Žiline
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
20104 Transport engineering
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-554-0918-4
Keywords (in Czech)
Systém managementu jakosti; železniční doprava; silniční doprava; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140
Keywords in English
Quality Management Systém; railway transport; road transport; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140
Changed: 2/10/2014 10:23, Mgr. Václav Karas
V originále
Kvalita služieb v doprave je dôležitým faktorom dopytu. V konkurenčnom prostredí je dôležitým nástrojom pre udržanie zákazníkov a tiež má vplyv na výkon a ekonomické výsledky organizácie. Ak máte konkurenčnú výhodu, znamená to uspokojenie požiadaviek zákazníkov, ale aj prekonanie ich očakávania. Budúcnosť každej organizácie závisí na správanie zákazníkov. Zvyšovanie úrovne spokojnosti musí byť jedným z hlavných cieľov každej organizácie.
In Czech
Kvalita služeb v dopravě je významným faktorem poptávky. V konkurenčním prostředí je důležitým nástrojem pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace. Pokud máte konkurenční výhodu, znamená to uspokojení požadavků zákazníků, ale i překonání jejich očekávání. Budoucnost každé organizace závisí na chování zákazníků. Zvyšování úrovně spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé organizace.