KUČERA, Lukáš. Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu. In Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„. 1. vyd. Jihlava: COLL POLYTECHNICS JIHLAVA. s. 119-125. ISBN 978-80-87035-87-0. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu
Název anglicky Loyalty program as a tool of competetivness increase in a hotel
Autoři KUČERA, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Jihlava, Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„ od s. 119-125, 7 s. 2014.
Nakladatel COLL POLYTECHNICS JIHLAVA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/75081431:_____/14:00000399
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87035-87-0
UT WoS 000346597400014
Klíčová slova česky Konkurenceschopnost; nezávislý hotel; trh ubytovacích služeb; věrnostní program
Klíčová slova anglicky Competitiveness; hospitality market; independent regional hotel; loyalty program
Štítky IF, KCRM2, OBC, OBC_a, OBP_1, OBP_1a, OBP_2, OBP_2a, RIV14
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 15:50.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá věrnostními programy nezávislých, regionálně působících, hotelů. Věrnostní program slouží jako nástroj vytvoření a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Cílem tohoto příspěvku je analyzovat atraktivitu jednotlivých benefitů, které by mohly být součástí věrnostních programů právě nezávislých regionálních hotelů. Propracované a správně sestavené portfolio benefitů v rámci věrnostního programu může pomoci nezávislému hotelu zvýšit jeho konkurenceschopnost vůči velkým, mezinárodně působícím, hotelovým řetězcům.
Anotace anglicky
This paper deals with the loyalty programmes of independent regional hotels. Loyalty program is a tool of creating and maintaining long-termed beneficial relationships with the customers. The aim of this paper is to analyse the attractiveness of the elements that could be a part of the loyalty programmes in independent regional hotels. Sophisticated and highly developed portfolio of elements (benefits) in a loyalty program can help the independent regional hotel to increase its competitiveness against large, internationally active, hotel chains.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:53