CAHA, Zdeněk. Sumarizace zkušeností z elektronického testování v rámci předmětů cizí jazyk na vysoké škole (The summary of the experiences with the electronic testing of foreign languages at the university level). Online. In Quaere 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 2014, p. 843-848. ISBN 978-80-87952-04-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Sumarizace zkušeností z elektronického testování v rámci předmětů cizí jazyk na vysoké škole
Name (in English) The summary of the experiences with the electronic testing of foreign languages at the university level
Authors CAHA, Zdeněk.
Edition 1. vyd. Hradec Králové, Quaere 2014 : sborník příspěvků, p. 843-848, 6 pp. 2014.
Publisher Magnanimitas
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-87952-04-7
Keywords (in Czech) elektronické testování; cizí jazyk; vysoká škola; zkušenosti
Keywords in English electronic testing; foreign language university level; experiences
Tags KCJ1, KCJ2, KCJ4, KCJ5
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 16/7/2014 11:50.
Abstract
Cílem následujícího příspěvku je sumarizovat jak převažující pozitivní, tak v menší míře se vyskytující negativní zkušenosti z několikaletého využívání elektronického testování v rámci předmětů cizí jazyk na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích, jež je profesně zaměřenou vysokou školou.
Abstract (in English)
The aim of the following paper is to summarize both the prevailing positive experiences and also to a lesser extent, even those negative experiences gleamed from several years of using electronic testing methods of foreign languages at the Institute of Technology and Business in Ćeské Budějovice which is a professionally oriented university.
PrintDisplayed: 28/4/2024 10:11