Information System VŠTE

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2017

    1. TESAŘOVÁ, Pavlína and Jindřiška KRAŤKOVÁ. ADVERTISING TARGETED AT CHILDREN AND CURRENT APPROACH TO IT IN THE CENTRAL EUROPEAN REGION WITH EMPHASIS ON CZECH AND GERMAN EXAMPLES. A BRIEF LINGUISTIC-EDUCATIONAL ANALYSIS. Caracteres. Salamanca: Editorial Delirio, vol. 6, No 2, p. 226 - 244. ISSN 2254-4496. 2017.
    2. SLÁDKOVÁ, Věra and Lee MACKENZIE. COMMA AS PUNCTUATION DEVICE IN CZECH SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ ENGLISH ESSAYS. Auspicia. České Budějovice: VŠERS, XIV, 3-4, p. 109-142. ISSN 1214-4967. 2017.
    3. SIDIBE, Karim. Czech Churches and Religious Groups on the Internet. Caracteres. Salamanca, Spain: Editorial Delirio, Vol. 6, No. 1, p. 197-200. ISSN 2254-4496. 2017.
    4. SÁDLO, Petr. GENDER ALTERNATIVES IN THE FRENCH TRANSLATION OF MMORPG WORLD OF WARCRAFT IN RELATION TO THE ENGLISH ORIGINAL. Caracteres. Salamanca, Spain: Editorial Delirio, Vol. 6, No. 1, p. 196-207. ISSN 2254-4496. 2017.
    5. GREGOR, Jan and Libuše TURINSKÁ. Influence of Multi-Word Calques on Russian and Czech – Comparative Study. Caracteres. Salamanca, Spain: Editorial Delirio, Vol. 6, No. 1, p. 182-205. ISSN 2254-4496. 2017.
    6. TURINSKÁ, Libuše. Large Classes in Teaching ESL - Case Study. Lingua Viva. České Budějovice: Katedry jazyků Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, roč. XIII., No 24, p. 34-41. ISSN 2336-8136. 2017.
    7. HRUŠKOVÁ, Lenka and Gabriela MÁDLOVÁ. Natural language processing the efficiency of early learning of foreign languages (empirical study). In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 29th International Business Information Management Association Conference - Education Excellence and Innovation Management through Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth. Vienna: International Business Information Management Association (IBIMA). p. 1124-1132. ISBN 978-0-9860419-7-6. 2017.
    8. SLÁDKOVÁ, Věra. PUNNING WORDPLAY IN CZECH ADVERTISING DISCOURSE. Caracteres. Salamanca, Spain: Editorial Delirio, Vol. 6, No. 1, p. 1-18. ISSN 2254-4496. 2017.
    9. RAUŠER, Daniel. Selected English-Czech False Friends and Their Use in the Works of Some Czech Students. Caracteres. Salamanca, Spain: Editorial Delirio, Vol. 6, No. 1, p. 209-233. ISSN 2254-4496. 2017.
    10. SIDIBE, Karim. Stěžejní východiska a koncepce současné anglické náboženské pedagogiky (Major Concepts of Current English Religious Education). Paidagogos. Olomouc, 9.7, No 1, p. 71-83. ISSN 1213-3809. 2017.
    11. KRAŤKOVÁ, Jindřiška. The Language of the Internet – The Use of Concessive Conjunctions in Blogs by Companies Providing Private Tuition. Caracteres. Salamanca, Spain: Editorial Delirio, Vol. 6, No. 1, p. 293-306. ISSN 2254-4496. 2017.
    12. SLÁDKOVÁ, Věra. UČEBNICE ANGLICKÉHO JAZYKA NEJČASTĚJI POUŽÍVANÉ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH PŘIPRAVUJÍCÍCH STUDENTY KE SPOLEČNÉ ČÁSTI MATURITNÍ ZKOUŠKY Z ANGLIČTINY (English Language Coursebooks Most Frequently Used at Secondary Schools Preparing Students for the National Part of School leaving Exam in English). Auspicia. České Budějovice: VŠERS, XIV, No 2, p. 158-174. ISSN 1214-4967. 2017.
    13. SIDIBE, Karim and Daniel RAUŠER. Výuka náboženství v Evropě (Religious Education in Europe). Auspicia. České Budějovice: VŠERS, XIV, No 2, p. 129-140. ISSN 1214-4967. 2017.
    14. SÁDLO, Petr. Warrs Wage Wars - vhled do lexikonu českých hráčů počítačových her využívajících adaptovaná anglická substantiva (Warrs Wage Wars - A Brief Insight into the Lexicon of Czech Computer Game Players Using Adapted English Substantives). Bohemistyka. Poznan: Komisja Slawistyczna Polskiej Akademii Nauk, 17.1, No 2, p. 163-180. ISSN 1642-9893. 2017.

    2016

    1. SLÁDKOVÁ, Věra and Lee MACKENZIE. „Loop input“– unikátní metoda přípravy budoucích učitelů jazyků (“Loop input” – a unique language teacher training method). Cizí jazyky. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, ročník 59, č. 5, p. 14-20. ISSN 1210-0811. 2016.
    2. SIDIBE, Karim and Dana GÁLOVÁ. NÁBOŽENSKÁ PEDAGOGIKA V POJETÍ DAVIDA HAYE (DAVID HAY’S CONCEPT OF RELIGIOUS EDUCATION). In Magnanimitas. MMK 2016: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 694-696. ISBN 978-80-87952-17-7. 2016.
    3. SÁDLO, Petr. Needneš tu kořist, nebo ji greednu já? Komunikace hráčů počítačových her s využitím adaptovaných anglických sloves. (Need This Loot or I Greed It? Computer Games Players' Communication Using Adapted English Verbs.). Jazykovědné aktuality. Jazykovědné sdružení České republiky, ročník LII, číslo 1 a 2, p. 19-27. ISSN 1212-5326. 2016.
    4. SLÁDKOVÁ, Věra. THE DEVELOPMENT OF CORPUS LINGUISTICS IN THE 20TH CENTURY. In Magnanimitas. MMK 2016: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 679-686. ISBN 978-80-87952-17-7. 2016.
    5. TOMÁŠKOVÁ, Elena. The Internet communication vocabulary as a mirror of postmaydan confrontation. In Magnanimitas. MMK 2016: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1269-1273. ISBN 978-80-87952-17-7. 2016.
    6. GÁLOVÁ, Dana and Karim SIDIBE. VÝVOJOVÉ TRENDY ZÁJMOVÝCH PREFERENCÍ ČESKÉ POPULACE Z HLEDISKA NEJVYHLEDÁVANĚJŠÍCH ČESKÝCH LEXÉMŮ (TRENDS OF INTEREST PREFERENCES of CZECH POPULATION IN TERMS OF THE MOST POPULAR CZECH LEXEMES). In Magnanimitas. MMK 2016: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 698-702. ISBN 978-80-87952-17-7. 2016.

    2015

    1. KOLÁŘOVÁ, Pavlína. Aspectual properties of directional prepositions and adverbs encoding motion path. Auspicia. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., roč. 12, No 2, p. 39-50. ISSN 1214-4967. 2015.
    2. RAUŠER, Daniel. Example of a Discourse Analysis Essay for Students of English Studies (Příklad eseje na analýzu diskurzu pro studenty předmětu anglická studia). Auspicia. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., roč. 12, No 2, p. 51-55. ISSN 1214-4967. 2015.
    3. CAHA, Zdeněk. Language Education System at Institute of Technology and Business in České Budějovice. Auspicia. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., vol. 12, No 2, p. 8-13. ISSN 1214-4967. 2015.
    4. SIDIBE, Karim. Výuka náboženství v anglickém státním školství v historické retrospektivě (Religious education in English state schools in a retrospective overview). Auspicia. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., roč. 12, No 2, p. 29-38. ISSN 1214-4967. 2015.

    2014

    1. WEIS, František. Definování areté v Platónově dialogu Menón (Defining areté in Plato's Dialogue Menon). E-LOGOS. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Neuveden, No 11, p. Nestránkováno, 16 pp. ISSN 1211-0442. 2014.
    2. SIDIBE, Karim and Libuše TURINSKÁ. Lanasterian Monitorial System of Education in Mexico. In Sborník příspěvků MezinárodníMasarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1886-1888. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
    3. ŠULISTOVÁ, Jindřiška and Zdeněk CAHA. Linguistic and Didactic Text Analysis. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1903-1908. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
    4. LUSTOVÁ, Helena. Music in ELT: Ending Class with a High Note. Journal of English Language Teaching. ATEČR, roč. 26, No 1, p. 28-32. ISSN 1210-0196. 2014.
    5. LUSTOVÁ, Helena and Zdeněk CAHA. Neologisms in the Internet Blogs. In MMK 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1808-1816. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
    6. RAUŠER, Daniel and Pavlína KOLÁŘOVÁ. Reflective Teaching of Two English Teaching Units. In MMK 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1962-1964. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
    7. CAHA, Zdeněk. Sumarizace zkušeností z elektronického testování v rámci předmětů cizí jazyk na vysoké škole (The summary of the experiences with the electronic testing of foreign languages at the university level). In Quaere 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 843-848. ISBN 978-80-87952-04-7. 2014.
    8. TURINSKÁ, Libuše and Daniel RAUŠER. Target Language Use in the Classroom. In Sborník příspěvků MezinárodníMasarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1892-1895. ISBN 978-80-87952-07-8. 2014.
    9. LUSTOVÁ, Helena. The Health Care System in the United States. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, roč. 5, No 2, p. 87-98. ISSN 1804-3682. 2014.
    10. NAVRÁTIL, Josef, Miha LESJAK, Kamil PÍCHA, Stanislav MARTINÁT, Jana NAVRÁTILOVÁ, Vivian Lee WHITE, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Roman ŠVEC, Zuzana BALOUNOVÁ and Josef RAJCHARD. The importance of vulnerable areas with potential tourism development: a case study of the Bohemian forest and South Bohemia tourism regions. ACTA GEOGRAPHICA SLOVENICA-GEOGRAFSKI ZBORNIK. LJUBLJANA: GEOGRAFSKI INST ANTONA MELIKA ZRC SAZU, vol. 54, No 1, p. 116-130. ISSN 1581-6613. 2014.
    11. LUSTOVÁ, Helena. When a Child Should Learn Another Language. Lingua Viva. České Budějovice: Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity, roč. 10, No 19, p. 28-35. ISSN 1801-1489. 2014.

    2013

    1. TRÖSTLOVÁ, Kamila. Anglický jazyk první na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích (English Language First at the Institute of Technology and Business). In Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 86 - 93. 2013.
    2. CAHA, Zdeněk. Aplikace eletronických médií při výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole (The Application of Electronic Media in Foreign Language Teaching and Testing at the University of Applied Sciences). In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o. p. 15-20. ISBN 978-80-263-0358-9. 2013.
    3. ALEXA, Michael and Jindřiška ŠULISTOVÁ. Bank crisis situation comparison between Austria and the Czech republic. In Quaere 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 824-831. ISBN 978-80-905243-7-8. 2013.
    4. LEJSKOVÁ, Alena. Český diskurs v románech Libuše Moníkové (Czech language usage in three Novels of Libuše). In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1968-1973. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    5. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Focus on a Learner – Pronunciation and Grammar Mistakes. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 202-212. ISBN 978-83-61401-88-9. 2013.
    6. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Further English Teacher development. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1832-1836. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    7. JIRSOVÁ, Žaneta. General View of the Spanish Health Care. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1097-1103. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    8. TRÖSTLOVÁ, Kamila. Chosen problematic aspects of children’s pronunciation and spelling in english. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 2097-2101. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    9. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Inspirující trendy pro výuku angličtiny (Inspirational trends in english teaching). In Jiří Kohoutek. Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: teorie a praxe : sborník příspěvků. 1. vyd. Kolín: ARC-VŠPSV. p. 108-112. ISBN 978-80-86879-39-0. 2013.
    10. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Intercultural Awareness in Teaching. In Language in the environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 241-243. ISBN 978-83-61401-84-1. 2013.
    11. LUSTOVÁ, Helena. Issues Regarding the Improvement of Student Performances. Journal of English Language Teaching. ATEČR, roč. 25, No 1, p. 23-25. ISSN 1210-0196. 2013.
    12. KNĚZ, Miroslav. K dynamice velkých skupin ve výuce (Some comments at the dynamics of large groups in the learning process). In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1980-1983. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    13. CAHA, Zdeněk. Komplexní analýza jazykové učebnice se zřetelem k jejímu využití pro potřeby firemního vzdělávání (The Comprehensive Analysis of the Language Textbook with Respect to its Use for the Purposes of Corporate Language Training). In Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 13-28. 2013.
    14. SIDIBE, Karim. Learning styles and role play and simulation. In Language and the environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 214-2218, 5 pp. ISBN 978-83-61401-84-1. 2013.
    15. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Linguistic and Didactic Text Analysis. In Tvůrčí činnost jako proces vnímání poznání a seberealizace : sborník příspěvků. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 80 - 85. 2013.
    16. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Mixed-Level Classes in the Language Acquisition. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 220-227. ISBN 978-83-61401-88-9. 2013.
    17. KNĚZ, Miroslav. Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností. (Educational incentives to general teaching of an english language for university students within the context of their spiritual – religious literacy). In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 345-352. ISBN 978-83-61401-88-9. 2013.
    18. TRÖSTLOVÁ, Kamila. Plánování na základních školách (Planning in primary schools). In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 2102-2105. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    19. SIDIBE, Karim. PRIVATE TUTORING – BUSINESS SECTOR. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 228-233. ISBN 978-83-61401-88-9. 2013.
    20. SIDIBE, Karim. PRIVATE TUTORING – GLOBAL ISSUE. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 263-268. ISBN 978-83-61401-88-9. 2013.
    21. SIDIBE, Karim. Private tutoring in the Far East. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1805-1812. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    22. PALMOVÁ, Jana. Převrácená polarita v autobiografických dίlech Thomase Bernharda (Overturned polarity in Bernhard´s autobiographical works). In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 95-101. ISBN 978-83-61401-88-9. 2013.
    23. LUKOSZOVÁ, Xenie, Martin HART and Kristýna LINDOVSKÁ. Působení logistických center v České Republice (Operation of logistics centers in the Czech Republic). In Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 296-304. ISBN 978-80-7468-059-5. 2013.
    24. FILIPOVÁ, Věra. Reflexe zkušeností s e-testováním. (Reflection of the Experience with E-testing.). In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o. p. 29-30. ISBN 978-80-263-0358-9. 2013.
    25. SIDIBE, Karim. Reviewon the Use of Electronic Testing in the Subject of English for the Students of Economics Two III (AED 3). In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o. p. 49-52. ISBN 978-80-263-0358-9. 2013.
    26. CAHA, Zdeněk and Karim SIDIBE. Role play and simulation in relation to learning styles. AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, roč. 10, No 2, p. 139-143. ISSN 1214-4967. 2013.
    27. SIDIBE, Karim. Role play, simulation and kinesthetic and tactile learners. In Language and the environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 244-247. ISBN 978-83-61401-84-1. 2013.
    28. SIDIBE, Karim and Kamila TRÖSTLOVÁ. Study Materials for English Language First II. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 72 pp. 2013.
    29. SIDIBE, Karim. Teaching large groups. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 1809-1812. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    30. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Teaching Materials. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 2055-2058. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
    31. JÍLKOVÁ, Ivana. Teaching of pronunciation. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 194-201. ISBN 978-83-61401-88-9. 2013.
    32. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. The Possible Ways of Correcting Oral Mistakes / Errors in Lessons, Feedback. In Language and the environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 224-227. ISBN 978-83-61401-84-1. 2013.
    33. TRÖSTLOVÁ, Kamila. The Symbolism of Birds in the Chosen Poetry of Samuel Taylor Coleridge and William Wordsworth. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. p. 102-107. ISBN 978-83-61401-88-9. 2013.
    34. HRUŠKOVÁ, Lenka. Úroveň cizojazyčných řečových dovedností v počáteční výuce (The level of foreign language speaking skills in teaching pupils of an early age). In Cudzie jazyky a kultúry : sborník příspěvků. 1. vyd. Nitra: PF UKF Nitra. p. 81-88. ISBN 978-80-558-0462-0. 2013.
    35. HRUŠKOVÁ, Lenka. Výskum profesijnej orientácie cudzojazyčnej výučby (Research on Professional Focus of Foreign Language Teaching). In Intervencia v učení sa cudziemu jazyku. 1. vyd. Praha: Verbum, o.s. p. 235-241. ISBN 978-80-87800-04-1. 2013.
    36. TRÖSTLOVÁ, Kamila. Výuka anglické slovní zásoby v praxi (Teaching english vocabulary in practice). In Jiří Kohoutek. Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: Teorie a praxe 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Kolín: ARC-VŠPSV. p. 125-128. ISBN 978-80-86879-39-0. 2013.
    37. CAHA, Zdeněk. Výuková aktivita " powerpointová prezentace" v rámci předmětu odborný cizí jazyk na vysoké škole (The teaching activity “powerpoint presentation“ within the subject professionally/vocationally oriented foreign language at university). In Jiří Kohoutek. Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: Teorie a praxe 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Kolín: ARC-VŠPSV. p. 11-16. ISBN 978-80-86879-39-0. 2013.

    2012

    1. TRÖSTLOVÁ, Kamila. Anglický jazyk první na VŠTE ČB a inovace jeho výstupů z učení (English Language First at VŠTE and the Inovation of Its Learning Outcomes). In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. nestránkováno, 7 pp. ISBN 978-80-7468-053-3. 2012.
    2. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. How to Manage the Classroom – Elements of the Classroom Management. In Zdeněk Caha, Jindřiška Šulistová. Sborník příspěvků 1. Jazykové a pedagogické e- konference s mezinárodní účastí na VŠTE. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 27-30. ISBN 978-80-7468-048-9. 2012.
    3. NÝDL, Václav, Radka ŠTĚPÁNKOVÁ and Vivian Lee WHITE. Inquiry-based mathematics education in the course of mathematics for economists. In Aplikované úlohy v modernom vyučování natematiky : zborník vedeckých prác. Nitra: Karedra matematiky, Slovenská polnohospodárská univerzita v Nitre. p. 21-24. ISBN 978-80-552-0823-7. 2012.
    4. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Intercultural awareness in english teaching. AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, roč. 9, No 2, p. 90-92. ISSN 1214-4967. 2012.
    5. HRUŠKOVÁ, Lenka. Obecná angličtina (General English). 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 36 pp. ISBN 978-80-87278-35-2. 2012.
    6. SIDIBE, Karim. Odkaz díla Jana Ámose Komenského a výukové metody rolových her a simulací (TheLegacy of the Works of Jan Amos Comenius and the Teaching Methods of Role Play and Simulation). In Zdeněk Caha, Jindřiška Šulistová. Sborník příspěvků 1. Jazykové a pedagogické e- konference s mezinárodní účastí na VŠTE. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 57-63. ISBN 978-80-7468-048-9. 2012.
    7. CAHA, Zdeněk. Reflexe prvních zkušeností z elektronického testování v rámci výuky cizích jazyků na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích (The Reflection of the First Experience with Electronic Testing in Foreign Languages Teaching at the Institute of Technology and Business in České Budějovice). In "Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání" (6.6.2012) a "Požadavky praxe" (5.6.2012) : sborník příspěvků. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. nestránkováno, 8 pp. ISBN 978-80-7468-053-3. 2012.
    8. SIDIBE, Karim. Rolové hry v období informaćních technologií (Role play in it age). In Quaere 2012 : sborník příspěvků. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 845-848. ISBN 978-80-905243-0-9. 2012.
    9. SIDIBE, Karim. Simulace a rolové hry a nové výpočetní technologie (Simulation, Role Play and new Information Technologies). In Zdeněk Caha, Jindřiška Šulistová. Sborník příspěvků 1. Jazykové a pedagogické e- konference s mezinárodní účastí na VŠTE. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 93-96. ISBN 978-80-7468-048-9. 2012.
    10. ŠVEC, Roman, Kamil PÍCHA, Vivian Lee WHITE, Josef NAVRÁTIL and Hana DOLEŽALOVÁ. The impact of visitor segments on the perception of the quality of the product of accommodation establishments. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunesis. Brno: Mendel University in Brno, roč. 60, No 7, p. 399-408. ISSN 1211-8516. 2012.
    11. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA and Vivian Lee WHITE. The perception of the quality of accommodation estabilishments´ porduct (Vnímání kvality výrobků ubytovacích zařízení). Deturope - The central european journal of regional development and tourism. České Budějovice: JČU v ČB, Ekonomická fakulta, vol. 4, No 2, p. 4-21. ISSN 1821-2506. 2012.
    12. TRÖSTLOVÁ, Kamila and Vít KLIMEŠ. Tiché počítače nubrit axum (Silent computers nubrit axum). In Quaere 2012 : sborník příspěvků. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 937-940. ISBN 978-80-905243-0-9. 2012.

    2011

    1. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. A company training. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 4, No 2, p. 349-350. ISSN 1802-503X. 2011.
    2. BLÁHOVÁ, Zuzana and Jindřiška ŠULISTOVÁ. Aggression and coping strategies in the Children‘s home environment. In MMK 2011 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1715-1719. ISBN 978-80-904877-7-2. 2011.
    3. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Conversation. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 4, No 2, p. 327-329. ISSN 1802-503X. 2011.
    4. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Fundamental cultural differences between Great Britain and the Czech Republic used in english teaching. In MMK 2011 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1564-1568. ISBN 978-80-904877-7-2. 2011.
    5. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Further education. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 4, No 2, p. 351-352. ISSN 1802-503X. 2011.
    6. ARTEMOV, Andrey. K vývoji lexikografického komparativního popisu češtiny a ruštiny (Selected Aspects of the Development of Lexicographical Comparative Description of Czech and Russian). In XXI. Olomoucké Dny Rusistů : sborník příspěvků. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. p. 409-413. ISBN 978-80-244-3243-4. 2011.
    7. TRÖSTLOVÁ, Kamila and Václav TRÖSTL. Possibility of using mathematical program CABRI in lower primary school. In MMK 2011 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1591-1593. ISBN 978-80-904877-7-2. 2011.
    8. CAHA, Zdeněk and Jindřiška ŠULISTOVÁ. Possibility to Use PowerPoint Presentations in Foreign Language Teaching in a Vocationally Oriented Higher Education Institution. In MMK 2011 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1586-1590. ISBN 978-80-904877-7-2. 2011.
    9. SIDIBE, Karim. Role play analysis. In MMK 2011 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Neuveden. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1659-1662. ISBN 978-80-904877-7-2. 2011.
    10. SIDIBE, Karim. Role play in practice. In MMK 2011 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1663-1670. ISBN 978-80-904877-7-2. 2011.
    11. RYNDOVÁ, Jitka and Jindřiška ŠULISTOVÁ. Study Support - English Language Second II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 36 pp. ISBN 978-80-87278-68-0. 2011.
    12. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Study Support - English Language Second III : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 38 pp. ISBN 978-80-87278-69-7. 2011.
    13. TRÖSTLOVÁ, Kamila. Teaching vocabulary as an important part of english teaching. In MMK 2011 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Hradec Králové: MAGNANIMITAS. p. 1575-1577. ISBN 978-80-904877-7-2. 2011.
    14. ŠULISTOVÁ, Jindřiška and Zdeněk CAHA. Visit of Erasmus Lecturer from Poland. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 4, No 2, p. 353-354. ISSN 1802-503X. 2011.

    2010

    1. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Intercultural Awareness in Foreign Language Teaching. In MMK 2010 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové: Magnanimitas. p. 722-725, 3 pp. ISBN 978-80-86703-41-1. 2010.

    2009

    1. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Aestheticism principles based on Oscar Wilde´s The Picture of Dorian Gray. Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, r. 2, č. 2, p. 123-126. ISSN 1802-503X. 2009.
    2. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Key topics in multicultural contemporary literature based on Zadie Smith´s The Autograph Man. Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, vol. 2, No 1, p. 159-162. ISSN 1802-503X. 2009.

    2008

    1. CAHA, Zdeněk. Edutainment intercultural Business-Training. Prezentace projektu e-learningového kurzu (Edutainment intercultural Business-Training.). In Pedagogický software. České Budějovice: Scientic Pedagogical Publishing. 5 pp. ISBN 80-85645-59-9. 2008.
    2. ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Who does the English language belong to? Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, vol. 1, No 2, 3 pp. ISSN 1802-503X. 2008.
Display details
Displayed: 28/3/2024 10:07