Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{24241, author = {Slabá, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků}, edition = {1. vyd.}, keywords = {Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-87300-56-5}, pages = {195-203}, publisher = {Vysoká škola obchodní a hotelová Brno}, title = {Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 24241 AU - Slabá, Marie PY - 2014 TI - Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie PB - Vysoká škola obchodní a hotelová Brno CY - Brno SN - 9788087300565 KW - Marketing KW - marketing communication KW - websites KW - hotel KW - internet KW - social network N2 - Internetový marketing je v současné době považován klíčový nástroj marketingové komunikace každé organizace, jelikož počet uživatelů internetu neustále narůstá. Základním nástrojem marketingové komunikace na internetu jsou webové stránky. Tento článek se proto zaměřuje na objektivní hodnocení webových stránek vybraného hotelu v Českých Budějovicích. Analýza bude zaměřena na analýzu zdrojového kódu, hodnocení síly webu a analýzu klíčových slov. ER -
SLABÁ, Marie. Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie. In \textit{Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků}. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s.~195-203. ISBN~978-80-87300-56-5.
|