C 2014

Interaktívne pomôcky vo vyučovaní technických predmetov

PODAŘIL, Martin, Milan ŠTÚR a Daniel KUČERKA

Základní údaje

Originální název

Interaktívne pomôcky vo vyučovaní technických predmetov

Název česky

Interaktivní pomůcky ve vyučování technických předmětů

Název anglicky

Interactive teaching aids in education of technical subjects

Autoři

PODAŘIL, Martin, Milan ŠTÚR a Daniel KUČERKA

Vydání

1. vyd. Brno, Dnešní Trendy Inovací, od s. 130-135, 6 s. 2014

Nakladatel

B&M InterNets, s. r.o.

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-260-6151-9

Klíčová slova česky

interaktivní; učební pomůcka; technický předmět; vzdělávání; hodnocení

Klíčová slova anglicky

interactive; teaching aid; technical subject; education; evaluation

Štítky

Změněno: 19. 6. 2014 10:44, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Tento príspevok je zameraný na porovnanie študentského hodnotenia vyučovania troch technických predmetov: Statiky, Pružnosti a pevnosti a Strojárskej technológie, vyučovaných Katedrou Strojírenství na Vysokej škole technickej a ekonomickej v Českých Budějovicích. Vyššie uvedené predmety sú vyučované tradičným spôsobom výučby doplneným prvkami projektového vyučovania a interaktívnymi učebnými pomôckami. Prieskum, ktorý bol vykonaný na vzorke študentov horeuvedených predmetov, by mal poskytnúť informáciu o študentskom hodnotení takto koncipovaného vyučovania.

Česky

Tento příspěvek je zaměřen na srovnání studentského hodnocení výuky tří technických předmětů: Statiky, Pružnosti a pevnosti a Strojírenské Technologie vyučovaných Katedrou Strojírenství na Vysoké škole Technické a Ekonomické v českých Budějovicích. Výše uvedené předměty jsou vyučovány tradičním způsobem výuky doplněným prvky projektového vyučování a interaktivními učebními pomůckami. Průzkum, který byl proveden na vzorku studentů výše uvedených předmětů, by měl poskytnout informaci o studentském hodnocení takto koncipovaného vyučování.