2014
Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků očima zaměstnanců
KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMANZákladní údaje
Originální název
Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků očima zaměstnanců
Název česky
Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků očima zaměstnanců
Název anglicky
Analysis of Communication Mistakes of Managers from the Employees Perspective
Autoři
KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, od s. 50-52, 3 s. 2014
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7435-384-0
Klíčová slova česky
komunikace; komunikační chyby; manažer; pracovní výkon; motivace
Klíčová slova anglicky
communication; communication mistakes; manager; job performance; motivation
Změněno: 7. 5. 2014 08:47, Věra Kostková
V originále
V príspevku prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na zisťovanie názorov zamestnancov na hodnotenie komunikačných chýb riadiacich pracovníkov. Poukazujeme na dôležitosť motivácie na pracovisku. Uvádzame čiastkové výsledky, ktoré boli získané prostredníctvom dotazníkovej metódy. V závere predkladáme odporúčania pre školskú praxi.
Česky
V příspěvku prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na zjišťování názorů zaměstnanců na hodnocení komunikačních chyb řídících pracovníků. Poukazujeme na důležitost motivace na pracovišti. Uvádíme dílčí výsledky, které byly získány prostřednictvím dotazníkové metody. V závěru předkládáme doporučení pro školní praxi.
Anglicky
This article presents the selected results of a survey aimed on the evaluation of communication mista kes made by managers. We also refer the importance of motivation at the workplace. By this article, the most important partial results obtained via a questionnaire are shown. In conclusion, we present recommendations for school practice.