2013
Geneze metodiky a hodnocení výstupů z výuky v technických směrech s ohledem na požadavky uživatelské praxe na teoretické znalosti a praktické dovednosti.
PLACHÝ, JanZákladní údaje
Originální název
Geneze metodiky a hodnocení výstupů z výuky v technických směrech s ohledem na požadavky uživatelské praxe na teoretické znalosti a praktické dovednosti.
Název anglicky
Genesis methodology and assessment of learning outcomes in the technical guidance with regard to the requirements of the user practice the theoretical knowledge and practical skills.
Autoři
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení, od s. 100-106, 7 s. 2013
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-063-2
Klíčová slova česky
výuka; metodika; hodnocení; klasifikace; hydroizolace
Klíčová slova anglicky
teaching; methodology; evaluation; classification; waterproofing
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 12. 3. 2014 14:52, Mgr. Václav Karas
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou formulování výstupů z učení, metodiky a hodnocení u vybraného předmětu technického směru v oboru stavebnictví na VŠTE v Českých Budějovicích v oboru Konstrukce staveb. Porovnává výsledky studentů z prvních dvou semestrů. Výsledky pak společně s požadavky praxe jsou transportovány do nových výstupů předmětu.
Anglicky
The The paper deals with the formulation of learning outcomes, methodology and evaluation of the selected object technical direction in the construction industry on VŠTE in Czech Budejovice in the construction of buildings. It compares the performance of students of the first two semesters. The results then together with practical requirements are transported to the new output object.