TRÖSTLOVÁ, Kamila. Chosen problematic aspects of children’s pronunciation and spelling in english. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. 2097-2101. ISBN 978-80-87952-00-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Chosen problematic aspects of children’s pronunciation and spelling in english
Název česky Vybrané problematické aspekty ve výslovnosti a pravopisu u dětí v anglickém jazyce
Autoři TRÖSTLOVÁ, Kamila.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, MMK 2013 : sborník příspěvků, od s. 2097-2101, 5 s. 2013.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87952-00-9
Klíčová slova česky anglický jazyk; děti; čtení; výslovnost; pravopis
Klíčová slova anglicky English; children; reading; pronunciation; spelling
Štítky AED_1, AED_2, AJP_, AJP_2, KCJ1
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 15. 1. 2014 15:31.
Anotace
This article deals with the topic of difficulties which have children who start learning English as a second language in primary schools. Learning a second language is sometimes problematic for children of this age. The learning process includes many aspects which are difficult for them. These aspects are mostly pronunciation of a written word, which is different from the way of pronunciation of a word in children’s mother tongue. Then the article briefly summarizes some of the spelling mistakes which are common when children begin with writing in English.
Anotace česky
Tento článek se zabývá tematikou problémů, se kterými se setkávají děti začínající s anglickým jazykem jako druhým jazykem na prvním stupni základních škol. Učení se druhého jazyka je pro děti v tomto věku často problematické, obsahuje mnoho aspektů, které jsou pro děti těžké. Těmito aspekty zkraje procesu bývá především výslovnost psaného slova, která je značně odlišná od výslovnosti psaného slova v jejich mateřštině. Článek dále krátce pojednává o některých chybách, které se běžně vyskytují v začátcích dětského písemného projevu.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 21:04