D 2013

Prieskum zistenia názorov žiakov na motiváciu v učení

KMECOVÁ, Iveta and Ladislav ŠOLC

Basic information

Original name

Prieskum zistenia názorov žiakov na motiváciu v učení

Name in Czech

Průzkum zjištění názorů žáků na motivaci v učení

Name (in English)

Survey – Students’ opinions about motivation in learning

Authors

KMECOVÁ, Iveta and Ladislav ŠOLC

Edition

1. vyd. Opava, VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků, p. 323-329, 7 pp. 2013

Publisher

Slezská univerzita v Opavě

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7248-901-5

Keywords (in Czech)

motivace; motivační metody; efektivnost výchova-vzdělávacího procesu

Keywords in English

motivation; motivation methods; effeciency of educational process

Tags

KCRM6, KDO, KEM7, MOP, PEK, PRI_2-část Personalistika
Změněno: 15/1/2014 08:22, Mgr. Václav Karas

Abstract

ORIG CZ EN

V originále

V príspevku prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na zisťovanie názorov žiakov na motiváciu v učení. Poukazujeme na dôležitosť motivácie a postavenie učiteľa vo výchovno-vzdelávacom procese. Uvádzame čiastočné výsledky názorov žiakov na motiváciu v učení. Boli získané prostredníctvom dotazníkovej metódy. Prieskum poskytlo vedenie školy spätnou väzbou informácie z pohľadu žiakov.

In Czech

V příspěvku prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na Zjišťování názorů žáků na motivaci v učení. Poukazujeme na Důležitost motivace a postavení učitele ve výchově-vzdělávacím procesu. Uvádíme Částečné výsledky Názory žáků na motivaci v učení. Byli získané prostřednictvím dotazníkové metody. Průzkum poskytlo vedení školy Zpětná Vazba informace z pohledu žáků.
Displayed: 22/11/2024 18:35