SIDIBE, Karim. Teaching large groups. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas. s. 1809-1812. ISBN 978-80-87952-00-9. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teaching large groups
Název česky Výuka velkých skupin
Autoři SIDIBE, Karim.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, MMK 2013 : sborník příspěvků, od s. 1809-1812, 4 s. 2013.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87952-00-9
Klíčová slova česky large groups; teaching; communication; student centred; teaching strategies
Klíčová slova anglicky velké skupiny; výuka; komunikace; orientace na studenta; výukové strategie
Štítky AED_4, AED_5, AJP_1, AJP_2, KCJ1
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 1. 2014 11:48.
Anotace
With regard to the recent trends in the Higher Education sector there has been a marked increase of student attendance in the lectures. The universities inevitably respond to this trend and address the negative aspects of the teaching of large groups. Apart from psychological aspects, such as the feelings of isolation and powerlessness, there are crucial problems in communication and class management. The universities try to mitigate such negative aspects by a use of modern communication technologies (Facebook, online student support), which attempt to make the teaching student centred. Nevertheless, an effective teaching of large groups remains a problem for the future.
Anotace česky
Vzhledem k nedávnému vývoji ve vysokoškolském sektoru dochází k nárůstu počtu studentů na přednáškách. Vysoké školy jsou nuceny reagovat na tento trend a vyrovnávat se s negativními aspekty výuky velkých skupin. Vedle psychologických aspektů, jako jsou pocity izolace a bezmoci, dochází také k zásadním problémům v oblasti komunikace a vedení výuky. Vysoké školy se snaží kompenzovat tyto negativní aspekty použitím moderních komunikačních technologií (Facebook, studentská online podpora) a zaváděním účinných výukových strategií (smíšené modely výuky), jež se snaží výuku více orientovat na studenta. Nicméně efektivní výuka velkých skupin zůstává problémem i pro budoucnost.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 22:36