CAHA, Zdeněk. FH sektor v Rakousku: jeho specifické rysy a komponenty reflektující potřeby praxe (The FH Sector in Austria: Its Specific Features and Components that Reflect the Needs of the Economy). Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 314-325. ISBN 978-83-61401-88-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name FH sektor v Rakousku: jeho specifické rysy a komponenty reflektující potřeby praxe
Name (in English) The FH Sector in Austria: Its Specific Features and Components that Reflect the Needs of the Economy
Authors CAHA, Zdeněk.
Edition 1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, p. 314-325, 12 pp. 2013.
Publisher Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Poland
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-83-61401-88-9
Keywords (in Czech) Fachhochschulen; Rakousko; specifické rysy; potřeby praxe
Keywords in English Fachhochschulen; Austria; specific characteristics; needs of the economy
Tags KCJ2, KCJ5, NJP_1, NJP_2
Changed by Changed by: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Changed: 13/12/2013 12:05.
Abstract
Cílem příspěvku je na základě studia a analýzy relevantní literatury, pramenů a dokumentů vzdělávací politiky představit a sumarizovat jednak specifické rysy rakouského sektoru Fachhochschulen, jednak komponenty, které garantují jeho zaměřenost na potřeby praxe.
Abstract (in English)
This paper is based on the study and analysis of the relevant literature sources and documents about educational policy in order to introduce and summarize both the specific features of the Austrian Fachhochuhulen Sector and the components which guarantee its orientation to the Leeds of the economy.
PrintDisplayed: 28/4/2024 12:28