KNĚZ, Miroslav. Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností. Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, s. 345-352. ISBN 978-83-61401-88-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogické podněty k výuce obecné angličtiny u studentů vysokých škol v soluvislosti s jejich spirituálně-náboženskou gramotností.
Název anglicky Educational incentives to general teaching of an english language for university students within the context of their spiritual – religious literacy
Autoři KNĚZ, Miroslav.
Vydání 1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, od s. 345-352, 8 s. 2013.
Nakladatel Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-83-61401-88-9
Klíčová slova česky psychologický rozvoj; vzdělání; výuka anglického jazyka
Klíčová slova anglicky psychological development; sects; education of English language
Štítky AJP_1, AJP_2, KCJ1
Změnil Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 13. 12. 2013 12:44.
Anotace
Příspěvek se pokusí na základě vybrané literatury nabídnout podněty pro výuku anglického jazyka v oblasti spirituálně - náboženské gramotnosti. Vychází z poznatků vývojové a sociální psychologie. Pro konkrétní příklady je užito reálií religionistiky a psychologie sekt.
Anotace anglicky
This paper tries on the basis of selected literature offer some incentives for English language in the field of teaching of spiritual – religious literacy. It is based on the knowledge of developmental and social psychology. There are used realities of religion and psychology of sects for specific examples.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 21:50