D 2013

Sebereflexe studenta pomocí evropského jazykového portfolia – část 2

PROCHÁZKOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Sebereflexe studenta pomocí evropského jazykového portfolia – část 2

Název anglicky

Recommendations Based on Self-Reflection with an Electronic Language Portfolio Part 2

Vydání

1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, od s. 242-253, 12 s. 2013

Nakladatel

Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-83-61401-88-9

Klíčová slova česky

Evropské jazykové portfolio; metoda srovnávání; rozhovor; testování

Klíčová slova anglicky

European Langure Portfolio; method of comparism; interview; testing
Změněno: 12. 12. 2013 11:17, Jiřina Hřebečková

Anotace

V originále

Článek se zabývá praktickým využitím elektronického Evropského jazykového portfolia, které je aplikováno na konkrétního studenta. Veškeré informace z elektronického jazykového portfolia jsou hodnoceny pomocí následujících metod: metoda rozhovoru, metoda srovnání, metoda analýzy informací a testování. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která pomohou rozvíjet jazykové znalosti studenta.

Anglicky

The paper deals In the practical part there is the electronic European language portfolio applied to a student. All information about the benefits of electronic language portfolio are evaluated by the following methods: the interview method, the method of comparison, the method of analysis of the information and testing methods. Based on the results, proposals that help to develop language skills are recommended to the student.