2013
Sebereflexe studenta pomocí evropského jazykového portfolia – část 2
PROCHÁZKOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Sebereflexe studenta pomocí evropského jazykového portfolia – část 2
Název anglicky
Recommendations Based on Self-Reflection with an Electronic Language Portfolio Part 2
Autoři
Vydání
1. vyd. Gliwice, Language and The Environment : sborník příspěvků, od s. 242-253, 12 s. 2013
Nakladatel
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-83-61401-88-9
Klíčová slova česky
Evropské jazykové portfolio; metoda srovnávání; rozhovor; testování
Klíčová slova anglicky
European Langure Portfolio; method of comparism; interview; testing
Změněno: 12. 12. 2013 11:17, Jiřina Hřebečková
V originále
Článek se zabývá praktickým využitím elektronického Evropského jazykového portfolia, které je aplikováno na konkrétního studenta. Veškeré informace z elektronického jazykového portfolia jsou hodnoceny pomocí následujících metod: metoda rozhovoru, metoda srovnání, metoda analýzy informací a testování. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která pomohou rozvíjet jazykové znalosti studenta.
Anglicky
The paper deals In the practical part there is the electronic European language portfolio applied to a student. All information about the benefits of electronic language portfolio are evaluated by the following methods: the interview method, the method of comparison, the method of analysis of the information and testing methods. Based on the results, proposals that help to develop language skills are recommended to the student.