V originále
Cieľom monografie je uviesť faktory ovplyvňujúce výkon zamestnanca a vo forme prípadových štúdií priblížiť ich prínos pre zamestnancov a celý podnik. Podstatné časti monografie sa zaoberajú všeobecnými oblasťami zlepšenia výkonnosti z pohľadu organizácie, riadením ľudských zdrojov, zameraným na 360-stupňovú odozvu a socializáciou zamestnancov. Ostatné časti monografie riešia dopad logistiky a ergonomiky na výkon zamestnanca a celkovú výkonnosť podniku. Ekonomický prínos navrhovaných opatrení je demonštrovaný prostredníctvom praktických prípadových štúdií.
Česky
Cílem monografie je definovat faktory ovlivňující výkon zaměstnance a ve formě případových studií přiblížit jejich přínos pro zaměstnance a celý podnik. Podstatné části monografie se věnují všeobecným oblastem zlepšení výkonnosti z hlediska organizace, řízení lidských zdrojů, zaměřených na 360-stupňovou odezvu a socializaci zaměstnanců. Další části monografie řeší dopad logistiky a ergonomie na výkon zaměstnance a celkovou výkonnost podniku. Ekonomický přínos navrhovaných opatření je demonstrovaný prostřednictvím praktických případových studií.
Anglicky
The aim of the monograph is to mention factors affecting the employee performance and in the form of case studies to define their contribution to employees and to the enterprise as well. The essential parts deal with the general areas of performance improvement in terms of organisation, human resource management focused on 360-degree feedback and empployee socialisation. In other parts the impact of logistics and ergonomics on the employee performance an overall performance of the enterprise is determined. Economic contribution of proposed measures is demonstrated through practical case studies.