2013
Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol
SLABÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol
Název anglicky
Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities
Autoři
SLABÁ, Marie
Vydání
Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, 1802-503X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Stakeholder; analýza stakeholderů; Metodika stakeholder Circle; vysoká škola; marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky
stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication
Změněno: 24. 10. 2013 14:06, Mgr. Václav Karas
V originále
Tento článek se zabývá vyhodnocením předvýzkumu autorky, který je zaměřen na oblast analýzy skupin stakeholderů vysokoškolských institucí, na něž je zaměřena marketingová komunikace vysokých škol. Autorka se v rámci tohoto předvýzkumu zabývá otázkou volby vhodné metody marketingového výzkumu pro identifikaci a prioritizaci klíčových skupin stakeholderů vysokých škol prostřednictvím Metodiky Stakeholder Circle. Dalším cílem předvýzkumu bylo prověření klíčových skupin stakeholderů vysokoškolských institucí na českém trhu terciárního vzdělávání, které byly vytipovány na základě literární rešerše zahraničních odborných zdrojů, a analýza prvních dvou kroků Metodiky Stakeholder Circle (identifikace a prioritizace klíčových skupin stakeholderů) podle výsledků předvýzkumu. Na základě vyhodnocení předvýzkumu byla stanovena vhodná metoda pro provedení vlastního marketingového výzkumu analýzy klíčových skupin stakeholderů vysokoškolských institucí na základě Metodiky Stakeholder Circle a primární klíčové skupiny stakeholderů pro vysoké školy na českém trhu terciárního vzdělávání pro budoucí výzkum autorky.