2013
The use of teaching techniques at the slovak language lessons
KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ, Roman HRMO, Štefan HUSÁR, Monika KUČERKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
The use of teaching techniques at the slovak language lessons
Název česky
Využívání didaktické techniky na hodinách slovenského jazyka
Autoři
KUČERKA, Daniel (703 Slovensko, garant, domácí), Soňa RUSNÁKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Roman HRMO (703 Slovensko), Štefan HUSÁR (703 Slovensko, domácí) a Monika KUČERKOVÁ (703 Slovensko)
Vydání
Media4u Magazine, Ing. Jan Chromý, Ph.D. 2013, 1214-9187
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/13:00000344
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Didaktická technika; didaktické prostředky; interaktivní tabule; dataprojektor
Klíčová slova anglicky
Teaching techniques; educational resources; interactive whiteboard; projector
Změněno: 20. 8. 2013 12:30, Mgr. Václav Karas
V originále
The aim of this article is to introduce the reader into the problem of the use of teaching techniques at the Slovak language and literature lessons by the educators from the view of students. We did the survey to find out this state in the four secondary vocational schools and two grammar schools in the Trnava region. 204 respondents participated in this research.
Česky
Cílem příspěvku je uvést čtenáře do problematiky užívání didaktické techniky na hodinách slovenského jazyka a literatury pedagogickými pracovníky na školách očima žáků. Ke zjištění stavu na vybraných čtyř SOŠ a dvou gymnáziích v Trnavském kraji jsme provedli průzkum, kterého se zúčastnilo 204 respondentů a jeho výsledky uvádíme v tomto příspěvku.