D 2013

Learning styles and role play and simulation

SIDIBE, Karim

Základní údaje

Originální název

Learning styles and role play and simulation

Název česky

Styly učení a rolové hry a simulace

Autoři

Vydání

1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, od s. 214-2218, 5 s. 2013

Nakladatel

Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-83-61401-84-1

Klíčová slova česky

styly učení; rolové hry; simulace; cibulový model; NLP; různorodá inteligence

Klíčová slova anglicky

learning styles; role play; simulation; onion model; NLP; Multiple Intelligences

Štítky

Změněno: 12. 6. 2013 09:11, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

The written contribution is focused on the links between the issue of learning stylesand the teaching methods of role play and simulation. When these techniques are employed,it is beneficial to take into account a variety of learning preferences and to enableall students to participate as fully as possible. The piece of writing explores a variety oflearning styles and it seeks the ways how the teaching methods of role play and simulationmay be used to meet the diverse learning preferences of students.

Česky

Tento příspěvek je zaměřen na vztahy mezi problematikou stylů učení a výukových metod rolových her a simulací. Při použití těchto výukových metod je přínosné uvážit množství stylů učení a umožnit všem studentům, aby plnohodnotně participovaly na výuce. Tento příspěvek zkoumá různé styly učení a hledá způsoby, jak se rolové hry a simulace mohou používat v souladu s rozdílnými učebními styly studentů.