SIDIBE, Karim. Learning styles and role play and simulation. In Language and the environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości. s. 214-2218, 5 s. ISBN 978-83-61401-84-1. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Learning styles and role play and simulation
Název česky Styly učení a rolové hry a simulace
Autoři SIDIBE, Karim.
Vydání 1. vyd. Gliwice, Language and the environment : sborník příspěvků, od s. 214-2218, 5 s. 2013.
Nakladatel Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-83-61401-84-1
Klíčová slova česky styly učení; rolové hry; simulace; cibulový model; NLP; různorodá inteligence
Klíčová slova anglicky learning styles; role play; simulation; onion model; NLP; Multiple Intelligences
Štítky KCJ1
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 12. 6. 2013 09:11.
Anotace
The written contribution is focused on the links between the issue of learning stylesand the teaching methods of role play and simulation. When these techniques are employed,it is beneficial to take into account a variety of learning preferences and to enableall students to participate as fully as possible. The piece of writing explores a variety oflearning styles and it seeks the ways how the teaching methods of role play and simulationmay be used to meet the diverse learning preferences of students.
Anotace česky
Tento příspěvek je zaměřen na vztahy mezi problematikou stylů učení a výukových metod rolových her a simulací. Při použití těchto výukových metod je přínosné uvážit množství stylů učení a umožnit všem studentům, aby plnohodnotně participovaly na výuce. Tento příspěvek zkoumá různé styly učení a hledá způsoby, jak se rolové hry a simulace mohou používat v souladu s rozdílnými učebními styly studentů.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 10:15