2012
Využití metod strategického managementu v projektové výuce
STRAKOVÁ, Jarmila a Jan VÁCHALZákladní údaje
Originální název
Využití metod strategického managementu v projektové výuce
Název anglicky
The use of methods of strategic management in project teaching
Autoři
Vydání
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 8 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky
strategický management; projektová výuka; přímá forma výuky
Klíčová slova anglicky
strategic management; project teaching; direct form of teaching
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 11. 2. 2013 15:40, Jiřina Hřebečková
V originále
Příspěvek je zaměřen na poznatky z implementace projektové výuky v odborném předmětu Strategický management. V první části příspěvku je provedena stručná charakteristika projektové výuky z hlediska obsahu, formy i vlastního pedagogického procesu, v druhé části jsou uvedeny zkušenosti při jejím vlastním zabezpečení. Specifikovány jsou přednosti i rizika u této progresivní výukové metody, kodifikovány jsou základní předpoklady při jejím uplatňování, jak z hlediska organizačního, tak i materiálního zabezpečení. V závěru příspěvku je provedena komparace klasické přímé výuky studentů s projektovou výukou.
Anglicky
Paper is focused on findings from the implementation of project teaching in specialized subject Strategic Management. In the first part of the article is a brief description of the project method in terms of content, form and the pedagogical process, in the second part is described the experience in its arranging. The advantages and risks in this progressive teaching methods are specified, the basic assumptions in its applying are codified in both terms of organization and material arrangement. In the conclusion, the comparison of traditional direct teaching of students with project based learning is made.