POPP, František. Postupy výuky a hodnocení v předmětu stavební mechanika (Procedures of teaching and evaluation in the course of construction mechanics). In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. nestránkováno, 7 pp. ISBN 978-80-7468-053-3. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Postupy výuky a hodnocení v předmětu stavební mechanika
Name (in English) Procedures of teaching and evaluation in the course of construction mechanics
Authors POPP, František.
Edition České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 7 pp. 2012.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-7468-053-3
Keywords (in Czech) stavební mechanika; pedagogické postupy; výklad teorie; výuka výpočtů; hodnocení znalostí studentů
Keywords in English construction mechanics; pedagogical practices; interpretation of the theory; teaching; evaluation of students' knowledge calculations
Tags KST4, SMC_1, SMC_2
Links CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Changed by Changed by: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Changed: 14/2/2013 10:19.
Abstract
Postupy výuky předmětu stavební mechanika na základě zkušeností z výuky na střední a vysoké škole, výsledky, hodnocení a jejich rozbor.
Abstract (in English)
Procedures of teaching the subject of building mechanics on the basis of the experience of teaching at the middle and high school, the results of their analysis, evaluation and their analysis.
PrintDisplayed: 16/4/2024 18:08