2012
Inquiry-based mathematics education in the course of mathematics for economists
NÝDL, Václav, Radka ŠTĚPÁNKOVÁ a Vivian Lee WHITEZákladní údaje
Originální název
Inquiry-based mathematics education in the course of mathematics for economists
Název česky
Informačně založené vzdělávání matematiky v kurzu matematiky pro ekonomy.
Autoři
NÝDL, Václav, Radka ŠTĚPÁNKOVÁ a Vivian Lee WHITE
Vydání
Nitra, Aplikované úlohy v modernom vyučování natematiky : zborník vedeckých prác, od s. 21-24, 4 s. 2012
Nakladatel
Karedra matematiky, Slovenská polnohospodárská univerzita v Nitre
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-552-0823-7
Klíčová slova česky
Informačně založené vzdělávání; matematické vzdělávání; vstupní- výstupní analýza; matematika aplikačních problémů
Klíčová slova anglicky
inquiry-based education; mathematic education; input-output analysis; mathematic application problems
Štítky
Změněno: 12. 5. 2014 09:00, Věra Kostková
V originále
The paper describes some basic ideas concerning the concept of inquiry-based education (IBE - in Czech "badatelsky orientované vzdělácání" BOV) and a possible modification of this approach for university education of mathematics. We have given an example of practical experience from the course of Mathematics for Economists at the University of South Bohemia Where we applied some elements of IBE.
Česky
Článek popisuje některé základní myšlenky týkající se pojmu informačně-založené vzdělání (IBE v České republice "badatelsky orientované Vzdělávání" BOV) a případné změny tohoto přístupu k univerzitnímu vzdělání matematiky. Dali jsme příklad praktické zkušenosti z průběhu kurzu matematiky pro ekonomy na Jihočeské univerzitě, kde jsme aplikovali některé prvky IBE.