2012
The perception of the quality of accommodation estabilishments´ porduct
ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA a Vivian Lee WHITEZákladní údaje
Originální název
The perception of the quality of accommodation estabilishments´ porduct
Autoři
ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA a Vivian Lee WHITE
Vydání
Deturope - The central european journal of regional development and tourism, České Budějovice, JČU v ČB, Ekonomická fakulta, 2012, 1821-2506
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
vnímání kvality; turismus; ubytování; zásobování; služby
Klíčová slova anglicky
quality perception; tourism; accommodation; catering; service
Změněno: 19. 4. 2013 07:37, Mgr. Václav Karas
V originále
The aim of the paper is to evaluate differences in the quality perception among particular segments of demand. Data for analysis were collected by means of the questionnaire survey among clients of accommodation establishments. The research in accommodation establishments succeeded to identify four factors of the perception of quality of services provided in those establishments, when only accommodation and catering services were taken into consideration. The most important factor of evaluation of quality of services provided in accommodation establishments emerged to be the factor “environment of the accommodation establishment”. Other important factors are hygiene of the accommodation establishment, service in the catering part of the accommodation establishment and quality of meals.
Česky
Cílem práce je posoudit rozdíly ve vnímání kvality mezi určitými částmi poptávky. Data pro analýzu byla sebrána na základě dotazníkového šetření pro klienty ubytovacího zařízení. Tento výzkum umožnil identifikovat čtyři faktory vnímání kvality služeb poskytovanými v těchto zařízeních. Nejdůležitějším faktorem hodnocení kvality poskytovaných služeb byl faktor prostředí v ubytovaných zařízeních. Další důležité faktory byly čistota ubytování, služby v zásobování a kvality pokrmů.