J 2012

The perception of the quality of accommodation estabilishments´ porduct

ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA a Vivian Lee WHITE

Základní údaje

Originální název

The perception of the quality of accommodation estabilishments´ porduct

Autoři

ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Kamil PÍCHA a Vivian Lee WHITE

Vydání

Deturope - The central european journal of regional development and tourism, České Budějovice, JČU v ČB, Ekonomická fakulta, 2012, 1821-2506

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

vnímání kvality; turismus; ubytování; zásobování; služby

Klíčová slova anglicky

quality perception; tourism; accommodation; catering; service

Štítky

Změněno: 19. 4. 2013 07:37, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

The aim of the paper is to evaluate differences in the quality perception among particular segments of demand. Data for analysis were collected by means of the questionnaire survey among clients of accommodation establishments. The research in accommodation establishments succeeded to identify four factors of the perception of quality of services provided in those establishments, when only accommodation and catering services were taken into consideration. The most important factor of evaluation of quality of services provided in accommodation establishments emerged to be the factor “environment of the accommodation establishment”. Other important factors are hygiene of the accommodation establishment, service in the catering part of the accommodation establishment and quality of meals.

Česky

Cílem práce je posoudit rozdíly ve vnímání kvality mezi určitými částmi poptávky. Data pro analýzu byla sebrána na základě dotazníkového šetření pro klienty ubytovacího zařízení. Tento výzkum umožnil identifikovat čtyři faktory vnímání kvality služeb poskytovanými v těchto zařízeních. Nejdůležitějším faktorem hodnocení kvality poskytovaných služeb byl faktor prostředí v ubytovaných zařízeních. Další důležité faktory byly čistota ubytování, služby v zásobování a kvality pokrmů.