2012
Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium
SLABÁ, MarieBasic information
Original name
Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium
Authors
SLABÁ, Marie
Edition
1. vyd. České Budějovice, 145 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-7468-013-7
Changed: 19/11/2014 08:20, Ing. Ivana Čertická
Abstract
V originále
Tato učební opora je určena především studentům kombinované formy studia oboru Ekonomika a management, ale také jako základní učební pomůcka pro studenty denní formy studia tohoto oboru i dalších studentů, kteří si mohou zvolit předmět Marketing jako předmět volitelného bloku. Tato opora je koncipována jako základní učební pomůcka a vodítko pro studenty předmětu Marketing. Tato studijní opora si klade za cíl poskytnout studentům základní rámec předmětu marketing a vysvětlení základních pojmů a terminologie z oblasti marketingu. Jelikož kombinovaná forma studia klade vyšší nároky na samostudium studentů, každá kapitola obsahuje odkazy na povinnou i doporučenou literaturu. Zejména povinná literatura uvedená u jednotlivých kapitol je nutným základem samostudia, které je nezbytné pro zdárné absolvování předmětu. Každá kapitola na začátku shrnuje základní klíčové pojmy, které by si měl student pro prostudování kapitoly a odpovídající literatury osvojit. Otázky a úkoly na konci každé kapitoly upozorňují na primární problémy, které by měl student zvládnout, a mají za cíl prověřit získané teoretické znalosti shrnuté v dané kapitole opor i znalosti získané samostudiem. Úkoly k zamyšlení a diskusi vedou studenty k osvojení teoretických znalostí jejich aplikací na konkrétních případech a zamyšlení nad nastudovanou problematikou.