c 2012

Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium

SLABÁ, Marie

Basic information

Original name

Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium

Authors

SLABÁ, Marie

Edition

1. vyd. České Budějovice, 145 pp. 2012

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7468-013-7

Tags

Changed: 19/11/2014 08:20, Ing. Ivana Čertická

Abstract

V originále

Tato učební opora je určena především studentům kombinované formy studia oboru Ekonomika a management, ale také jako základní učební pomůcka pro studenty denní formy studia tohoto oboru i dalších studentů, kteří si mohou zvolit předmět Marketing jako předmět volitelného bloku. Tato opora je koncipována jako základní učební pomůcka a vodítko pro studenty předmětu Marketing. Tato studijní opora si klade za cíl poskytnout studentům základní rámec předmětu marketing a vysvětlení základních pojmů a terminologie z oblasti marketingu. Jelikož kombinovaná forma studia klade vyšší nároky na samostudium studentů, každá kapitola obsahuje odkazy na povinnou i doporučenou literaturu. Zejména povinná literatura uvedená u jednotlivých kapitol je nutným základem samostudia, které je nezbytné pro zdárné absolvování předmětu. Každá kapitola na začátku shrnuje základní klíčové pojmy, které by si měl student pro prostudování kapitoly a odpovídající literatury osvojit. Otázky a úkoly na konci každé kapitoly upozorňují na primární problémy, které by měl student zvládnout, a mají za cíl prověřit získané teoretické znalosti shrnuté v dané kapitole opor i znalosti získané samostudiem. Úkoly k zamyšlení a diskusi vedou studenty k osvojení teoretických znalostí jejich aplikací na konkrétních případech a zamyšlení nad nastudovanou problematikou.

Files attached