Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{18726, author = {Kučera, Lukáš}, address = {Jihlava}, booktitle = {Konkurence. sborník z konference}, editor = {Ladislav Šiška}, keywords = {retail chain; customer; database; CRM; loyalty}, language = {cze}, location = {Jihlava}, isbn = {978-80-87035-53-5}, pages = {58-67}, publisher = {Vysoká škola polytechnická Jihlava}, title = {Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 18726 AU - Kučera, Lukáš PY - 2012 TI - Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách PB - Vysoká škola polytechnická Jihlava CY - Jihlava SN - 9788087035535 KW - retail chain KW - customer KW - database KW - CRM KW - loyalty N2 - Tento článek se zabývá problematikou věrnosti zákazníka a její tvorby. Je jasné, že v dnešní vysoce konkurenční době, je zejména pro firmy působící v oblasti retailu důležité určitým způsobem se odlišit od konkurence a budovat spokojeného a věrného zákazníka. Mezi aktivity, které mohou pomoci naplnit tyto cíle, patří zejména tvorba a využívání zákaznických databází, efektivní řízení vztahů se zákazníky, implementace věrnostních programů a v neposlední řadě též aktivity, které jsou spojené s obchodní jednotkou samotnou (merchandising, zákaznická centra, nákupní atmosféra atd.). ER -
KUČERA, Lukáš. Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách (Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains). In Ladislav Šiška. \textit{Konkurence. sborník z konference}. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, p.~58-67. ISBN~978-80-87035-53-5.
|