2011
Neprodáváte? Asi je něco špatně...
VLK, JiříZákladní údaje
Originální název
Neprodáváte? Asi je něco špatně...
Název anglicky
Don’t sell? Something is probably wrong...
Autoři
VLK, Jiří
Vydání
PSM – stavební zpravodaj, Praha, PSM CZ, s.r.o. 2011, 1802-6907
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
marketingová koncepce řízení; proces prodeje; zakázka; zákazník; řízení prodeje; CRM; psychologie; test osobnosti; test barevně sémantického diferenciálu TBSD; silné a slabé stránky; pracovní týmy; školení v prodeji; trénink v prodeji
Klíčová slova anglicky
marketing management koncept; the sales process; contracts; the customer; sales management; CRM; psychology; tests of personality; a test of colour semantic differencial TBSD; strenghts and weaknesses; work teams; sales training; training in sales
Štítky
Změněno: 4. 1. 2012 13:08, Věra Kostková
V originále
současná odbytová krize ve stavebnictví je tvrdou prověrkou kvality práce nejen marketingových a prodejních útvarů, ale celého vedení firem. Kromě objektivní příčiny poklesu prodeje, totiž celkové recese ve stavebnictví, existuje i řada ryze subjektivních příčin, které odlišují úspěšnější firmy od těch méně úspěšných. Proto je čas přestat o řízení prodeje mluvit a začít prodej řídit. Článek rekapituluje nejčastějčí chyby managementu při řízení obchodní činnosti a v práci obchodních týmů ve vazbě na správný výběr pracovníků a způsob jejich vzdělávání s využitím psychologie, zejména testu osobnosti TBSD.