JÍLKOVÁ, Ivana. Cooperation, Competition and their Efficiency in Tertiary Education. AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, roč. 8, č. 1, s. 196-203. ISSN 1214-4967. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cooperation, Competition and their Efficiency in Tertiary Education
Autoři JÍLKOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd, České Budějovice, VŠERS, 2011, 1214-4967.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/11:00000231
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky efektivita vzdělávání; strategie vzdělávání; doba vzdělávání; kooperace; soutěživost
Klíčová slova anglicky efficiency of education; strategy of education; time of education; cooperation; competition
Štítky RIV11
Změnil Změnila: Mgr. Michaela Votavová, učo 6769. Změněno: 21. 12. 2011 11:39.
Anotace
In my contribution I will focus on a comparison of competitive education, group education (cooperation), individual education at the Institute of Technology and Business, České Budějovice. Students filled in the questionnaire with several closed questions according to the Likert scale, and an open question. I made an inquiry whether they found competitive or cooperative strategies of teaching more useful or whether the frontal teaching was profitable for them. I took the gender of students into account, and its influence on answers.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá srovnáním soutěživé výuky, skupinové výuky (kooperace), individuální výuky na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Studenti vyplňovali dotazník složený z uzavřených otázek podle Likertovy škály a otevřené otázky. Cílem bylo zjištění, zda studenti považují soutěživé a kooperativní výukové strategie a užitečné, nebo zda je pro ně užitečná frontální výuka. V potaz byl brán vliv pohlaví studentů na odpovědi.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 13:05