SKOŘEPA, Ladislav a Marek VOCHOZKA. Základy marketingu. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 101 s. ISBN 978-80-87278-01-7. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Základy marketingu
Autoři SKOŘEPA, Ladislav a Marek VOCHOZKA.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, 101 s. 2008.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 978-80-87278-01-7
Změnil Změnila: Milada Komendová, učo 6169. Změněno: 29. 9. 2010 11:44.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 11:47